יקבי בנימינה משתדרגים עם כ- 40 מיכלים חדשים

לאחר השקעה מסיבית במשאבים לאיתור חלקות כרם חדשות וכורמים מקצועיים, ולאחר רכישת היקב ע"י בעלי רשת הקמעונאות חצי חינם, נהנה המערך הטכנולוגי של היקב מתהליך פיתוח מושקע

יקבי בנימינה מוסיפים בימים אלה  כ- 40 מיכלי תסיסה ואחסון חדשים שיקבלו את ענבי בציר 2009 של היקב כחלק מהמהלך המשלים של השבחת היין.

בשנים האחרונות עובר יקב בנימינה תהליך של גידול והשבחה בהובלתו של מנכ"ל היקב, אילן חסון. לאחר השקעה מסיבית במשאבים לאיתור חלקות כרם חדשות וכורמים מקצועיים, ולאחר רכישת היקב ע"י בעלי רשת הקמעונאות חצי חינם, נהנה המערך הטכנולוגי של היקב מתהליך פיתוח מושקע.

אילן ששון אומר כי האמונה שמובילה את יקבי בנימינה בתהליך הפיתוח והגידול, היא שיין טוב מתחיל בכרם ובענבים. לכן יש צורך בעזרים המפותחים והמתקדמים ביותר לטיפול בפרי שנבצר.

כ- 40 מיכלי התסיסה והאחסון מהמתקדמים מסוגם בעולם, שמוצבים עתה ביקבי בנימינה, הם בנפח של 1,000 עד 45,000 ליטר, והם מצוידים בטכנולוגיות החדישות ביותר של שליטה ובקרה אשר נבנו במיוחד לפי מידות אולמות הייצור והדרישות המיוחדות שהציבו הייננים של היקב.

ששון בן אהרון, היינן הראשי של יקבי בנימינה, אומר כי ההתרגשות לקראת המיכלים החדשים עצומה בצוות היקב: "התהליך שהיקב עבר ועובר, סחף לתוכו את כל צוות בנימינה שמאמין בלב שלם בתוצרת של העבודה הקשה. הגעתם של המיכלים מצביעה על המחויבות לאיכות, ועל שיאים נוספים שעתידים לבוא".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר