fbpx

יקבי ברקן בקמפיין פרסום תדמיתי בטלוויזיה לקראת החגים

הקמפיין, שעולה ב- 23.08.10 בערוצים: 2, 10, 24, מבוסס על ויז'ואל של אשכול ענבים המורכב ממדליות, ומשלים את הקונספט עליו נשען הקמפיין, לפיו יקבי ברקן ממשכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות כל שנה
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

יקבי ברקן יוצאים בקמפיין פרסום תדמיתי בטלויזיה לקראת החגים, תחת המסר:
"יקבי ברקן ממשיכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות", בתקציב של  כ- 750,000 ₪.

הקמפיין, שעולה ב- 23.08.10 בערוצים: 2, 10, 24, מבוסס על ויז'ואל של אשכול ענבים המורכב ממדליות, ומשלים את הקונספט עליו נשען הקמפיין, לפיו יקבי ברקן ממשכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות כל שנה, וזכו השנה ב-19 מדליות בתחרויות נחשבות בצרפת ובעולם.

קרדיטים:
משרד הפרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"לית לקוחות: שירה לוי
סמנכ"ל קריאטיב: אלדד וינברגר
מנהל קריאייטיב: ניר לוי
קופי: יואב גתי
ארט: גבע גרשון
מנהל לקוחות: שחר בן נעים
תקציבאית בכירה: דקלה ברק
תקציבאית: קרן מורנו
מנהל פלנינג: אלדד היילוייל
פלנרית: רוני פנחס

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה