יקבי ברקן יוצאים בקמפיין פרסום תדמיתי בטלויזיה לקראת החגים, תחת המסר:
"יקבי ברקן ממשיכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות", בתקציב של כ- 750,000 ₪.
הקמפיין, שעולה ב- 23.08.10 בערוצים: 2, 10, 24, מבוסס על ויז'ואל של אשכול ענבים המורכב ממדליות, ומשלים את הקונספט עליו נשען הקמפיין, לפיו יקבי ברקן ממשכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות כל שנה, וזכו השנה ב-19 מדליות בתחרויות נחשבות בצרפת ובעולם.
קרדיטים:
משרד הפרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"לית לקוחות: שירה לוי
סמנכ"ל קריאטיב: אלדד וינברגר
מנהל קריאייטיב: ניר לוי
קופי: יואב גתי
ארט: גבע גרשון
מנהל לקוחות: שחר בן נעים
תקציבאית בכירה: דקלה ברק
תקציבאית: קרן מורנו
מנהל פלנינג: אלדד היילוייל
פלנרית: רוני פנחס