יקבי ברקן בקמפיין פרסום תדמיתי בטלוויזיה לקראת החגים

הקמפיין, שעולה ב- 23.08.10 בערוצים: 2, 10, 24, מבוסס על ויז'ואל של אשכול ענבים המורכב ממדליות, ומשלים את הקונספט עליו נשען הקמפיין, לפיו יקבי ברקן ממשכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות כל שנה

יקבי ברקן יוצאים בקמפיין פרסום תדמיתי בטלויזיה לקראת החגים, תחת המסר:
"יקבי ברקן ממשיכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות", בתקציב של  כ- 750,000 ₪.

הקמפיין, שעולה ב- 23.08.10 בערוצים: 2, 10, 24, מבוסס על ויז'ואל של אשכול ענבים המורכב ממדליות, ומשלים את הקונספט עליו נשען הקמפיין, לפיו יקבי ברקן ממשכים לזכות בתחרויות יין יוקרתיות כל שנה, וזכו השנה ב-19 מדליות בתחרויות נחשבות בצרפת ובעולם.

קרדיטים:
משרד הפרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"לית לקוחות: שירה לוי
סמנכ"ל קריאטיב: אלדד וינברגר
מנהל קריאייטיב: ניר לוי
קופי: יואב גתי
ארט: גבע גרשון
מנהל לקוחות: שחר בן נעים
תקציבאית בכירה: דקלה ברק
תקציבאית: קרן מורנו
מנהל פלנינג: אלדד היילוייל
פלנרית: רוני פנחס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר