יקבי ברקן מציגים לקראת ראש השנה: סדרת יינות Special Reserve חדשה

ביקב ברקן אומרים כי האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו, וזה מה שהוליד את סדרת SPECIAL RESERVE, שהנה סדרת האיכות החדשה מבית יקבי ברקן

ביקב ברקן אומרים כי האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו, וזה מה שהוליד את סדרת SPECIAL RESERVE, שהנה סדרת האיכות החדשה מבית יקבי ברקן.
אתגר זה התאפשר בזכות נטיעות האיכות הרבות של יקבי ברקן בשנים האחרונות, ועבודה מאומצת ביקב.

בסדרה ארבעה יינות זניים מענבים מובחרים: פטי ורדו, שרדונה, פינוטאז' ושיראז. בקרוב יתווספו אליה גם הזנים קברנה סוביניון ומרלו.
מחיר מומלץ לצרכן של כל יין בסדרה: 70 ₪

ברקן ספיישל רזרב שרדונה 2012
100% ענבי שרדונה מכרמים בהרי ירושלים והגליל העליון.
היין התיישן 6 חודשים בחביות עץ אלון, ברובן צרפתי עם משקעי השמרים. 13.5% אלכוהול.
דבר היינן: ליין גוון קש זהוב ואף מלא ריחות ופרי נמרץ. הארומות של אפרסקים, ליים ולמון גראס נשזרות בטעמי המשמשים ופריחת ההדרים ונתמכים על יד חמיצות פריכה ומרעננת. טעמי האלון משמשים כמעין מסגרת העוטפת ומעגלת אשר רק מדגישה את הארומות ולא ממסכת עליהן. בסיומת מורגשת קרמיות נעימה המשתלבת עם טעמי גרידת לימון ופריכות.

ברקן ספיישל רזרב פטי ורדו 2010
100% ענבי פטי ורדו מהגליל העליון. 18 חודשים בחביות עץ אלון, רובו צרפתי. אלכוהול: 13.5%.
דבר היינן: ליין גוון ארגמן-סגלגל עמוק ומציג אף אפל ומפתה עם פרי שחור ומאופק לצד העשבוניות הגלילית המוכרת של מנטה, טימין ורמז לעלי דפנה.
בפה, היין ממשיך במורכבות מהפנטת של פרי חמצמץ ורענן המשתלב עם פולי קקאו ותערובת תבלינים מעושנת וכל אלו שזורים בתוך מבנה מוצק ורחב. היין ממשיך לחשוף שכבות נוספות בכל טעימה וחושף רעננות לצד אנימליות, אלגנטיות לצד פראיות. היין מוכן לשתייה כעת אך יש להניח כי ימשיך להתפתח ולהשתבח במשך מספר שנים.

ברקן ספיישל רזרב פינוטאז' 2010
100% ענבי פינוטאז' מכרם תל צפית. יושן 12 חודשים בחביות עץ אלון , ברובו צרפתי. אלכוהול: 13.5%.
דבר היינן: ליין גוון אדום-ארגמני ואף אשר משקף נאמנה את הזן הייחודי עם ארומות מתפרצות של פרי בשל וגוונים מתובלים ומעושנים. בפה, היין מרתק ומורכב ועם זאת רך ונעים לשתייה עם מתיקות שוקולדית, כמעט כמו טארט שוקולד ואגוזים לצד תבלינים מתוקים המודגשים עם מליחות עדינה ומרעננת. על אף רכותו וגופו הבינוני אנו מאמינים כי יתיישן יפה למשך מספר שנים.

ברקן ספיישל רזרב שיראז 2010
94% שיראז, 6% קברנה סוביניון – מהגליל העליון והרי ירושלים. היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. אלכוהול: 13.3%.
דבר היינן: היין בעל גוון רובי ארגמני עמוק עם אף אשר מציג לצד הפרי השחור, אוכמניות ודובדבנים, וגם אלמנטים אדמתיים ממש כמו הריח המרתק שמגיע אחרי הגשם.
בפה, הפלפל השחור הטחון שכל כך מאפיין את הזן, מתפרץ מהטעימה הראשונה, ואליו מתווספים דובדבנים, סלק טרי שרק נקטף ורמיזות של בשר מעושן. כל אלה נאספים במבנה מוצק ומאוזנים עם חמיצות מעודנת וסיומת נעימה וחלקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר