יקבי חברון עברו למערכת מחשוב יקבים מתקדמת של קומקס בטכנולוגיית מחשוב ענן

בטכנולוגיית מחשוב ענן הלקוח לא צריך לרכוש חומרה ותוכנה, או להקים תשתיות עבור מערכת של קומקס, כאשר השימוש במערכת הוא על גבי האינטרנט, והתשלום נעשה על בסיס חודשי בהתאם לשימוש

חברת יקבי חברון בע"מ, המייצרת ומשווקת את יינות יקבי חברון, רובין ו- Kleins Winery, בחרה לעבור למערכת מחשוב יקבים של קומקס (www.comax.co.il).
מערכת קומקס מסופקת כשירות בטכנולוגיית "מחשוב ענן" (cloud computing), ומאפשרת אינטגרציה מלאה וקלה בין פעילויות מכירות, שיווק, ניהול ספקים, ניהול הובלות ומשלוחים, וחשבונאות. לפני המעבר למערכת של קומקס, עבדו יקבי חברון עם תוכנת חשבשבת.

ארי מזרחי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בקומקס, מסביר כי בטכנולוגיית מחשוב ענן הלקוח לא צריך לרכוש חומרה ותוכנה, או להקים תשתיות עבור מערכת של קומקס, כאשר השימוש במערכת הוא על גבי האינטרנט, והתשלום נעשה על בסיס חודשי בהתאם לשימוש.

יקבי חברון בע"מ מייצרת ומשווקת מגוון יינות במחירים נוחים הנעים בין 15 ₪ ל-30 ₪ לבקבוק.
החברה, אשר משווקת את יקבי חברון, רובין ו- Kleins Winery, מייצרת בין 4-5 מיליון בקבוקים בשנה.

מרדכי קליין, מנהל יקבי חברון בע"מ אומר: "המעבר למערכת של קומקס מאפשר למספר עובדים לעבוד על אותם נתונים בו-זמנית, דבר התורם להספק העבודה בחברה. בנוסף, המערכת של קומקס נוחה לתפעול, מודרנית וידידותית למשתמש".

ארי מזרחי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בקומקס, אומר: "היום בולט צורך הולך וגובר של חברות שונות, וביניהן יקבים, לעבור למערכת מחשוב ארגוני מודרנית מבוססת "מחשוב ענן" עם כל המשתמע מכך, זאת בנוסף לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והציוד הנדרש להפעלת המערכת".

מזרחי מציין כי לאחרונה מינתה קומקס איש מכירות ייעודי לתחום היקבים, והיא מזהה פוטנציאל גדול בתחום. "ליקבי בוטיק קטנים ואף ליקבים בינוניים וגדולים, קומקס מספקת פתרון אידיאלי. העובדה שיקב יכול למחשב את כל פעילותו ללא השקעה ברכישת תוכנה ותשתיות, וללא צורך בהטמעה אלא כניסה מיידית לעבודה דרך האינטרנט ותשלום חודשי נמוך, הופכת את קומקס לאטרקטיבית ביותר", אומר ארי מזרחי.

אודות קומקס:
מערכת קומקס משווקת ופועלת במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) המסופקת על פי דרישת הלקוחות על גבי רשת האינטרנט, ללא צורך בהשקעות גדולות ברכישת התוכנה, רכישת ציוד שרתים יקר, ועלויות הטמעה והדרכה.
בחברה כ- 50 עובדים מקצועיים בתחום הפיתוח והתמיכה הטכנית והמקצועית, המטפלים בפיתוח והרחבת שירותי התוכנה ובמתן פתרונות למאות לקוחותיה בשוק ה- SMB.
קומקס ממשיכה לקדם בתנופה את המערכת הזוכה לפופולאריות רבה בתחום הקמעונאות בכלל וקמעונאות וסיטונאות מזון בפרט, עם לקוחות כמו רשת קו-אופ ישראל רשת כמעט חינם, רשת רמי לוי, דוכן גן שמואל ועוד.
על לקוחות קומקס נמנות גם חברות רבות בענפי מסחר, שיווק, ייצור, קיבוצים, מנהלי חשבונות ומשרדי רואה חשבון, הפצה, מרכזים לוגיסטיים, ועוד.
מערכת קומקס פותחה ומשווקת ע"י חברת נייטיב דטה אשר נוסדה בשנת 1995 עם מיזוג הפעילויות של החברות נייטיב מערכות ודטה מיכון, ומתמחה בפיתוח מערכות מידע ושרותי ERP לעסקים וארגונים. www.comax.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר