"יקבי ירושלים" מקים מרכז מבקרים ממכולות משומשות

עופר גואטה, הבעלים של "יקבי ירושלים": "מרכז המבקרים של היקב יוקם בקונספט של בנייה ירוקה ואקולוגית המבוססת על עץ, אבן וזכוכית, וורכב ממכולות ענק שעברו תהליך של מחזור, ועתיד להיות מבנה המכולות הגדול והמתקדם בישראל"

"יקבי ירושלים", שהוקם ב-1976 בירושלים ושנרכש לפני מספר שנים ע"י איש העסקים עופר גואטה, עובר תהליך שדרוג במסגרתו יוקם בצמוד ליקב מרכז מבקרים, שיוקם בקונספט של בנייה ירוקה אקולוגית המבוססת על עץ, אבן וזכוכית, ושימוש בחומרים ממוחזרים.

מרכז המבקרים יורכב ממכולות גדולות ויהיה מבנה המכולות הגדול והמתקדם ביותר בישראל, שישתרע על שטח של 5 דונם ויכלול מרתף חביות, מרכז הדרכה, חדרי טעימות, מרכז סדנאות, מתחם VIP, וגן ירוק שהאטרקציה המרכזית בו היא "מיני כרם", בו יהיה ניתן לחוות את תהליך הבציר באופן אישי.

כאמור, המבנה יוקם כיחידת מחזור עם מכולות שיצאו משימוש, משטחי מלגזות יהפכו לרהיטים, יהיה שימוש בתאורה טבעית, מים אפורים, גגות חמים, מערכת אוורור טבעית, הצללות מבנה וזוויות בנייה ירוקה.

בסמיכות למרכז המבקרים נחשפה לאחרונה מערת נטיפים, ובעלי היקב יזמו פרויקט לחיבור מערת הנטיפים כחלק אינטגרלי מחוויית הביקור במרכז המבקרים (טעימות יין וסדנאות יין יתקיימו גם במערת הנטיפים).

משרד התיירות ישלב את מרכז המבקרים של "יקבי ירושלים" במסגרת האטרקציות של אתרי התיירות בעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר