יקבי כרמל חתמו על הסכם בלעדיות עם אנוטריה להפצת יינות כרמל ויתיר בבריטניה

אנוטריה היא אחת מיבואני היין המובילים והמקצועיים ביותר באנגליה. החברה מייבאת יינות איכות מ- 16 מדינות כמו איטליה, צרפת, אוסטרליה וניו-זילנד. לאחרונה, החליטה החברה להוסיף את ישראל לרשימת המדינות מהן היא מייבאת יין, ולאחר בדיקות וטעימות בחרה ביינות הפרימיום של יקבי כרמל מהסדרה האזורית, סדרת כרם ולימיטד אדישן, וביינות יקב יתיר

יקבי כרמל חתמו על הסכם הפצה בלעדי של יינות כרמל ויתיר עם חברת ההפצה הבריטית אנוטריה.

אנוטריה היא אחת מיבואני היין המובילים והמקצועיים ביותר באנגליה. החברה מייבאת יינות איכות מ- 16 מדינות כמו איטליה, צרפת, אוסטרליה וניו-זילנד. לאחרונה, החליטה החברה להוסיף את ישראל לרשימת המדינות מהן היא מייבאת יין, ולאחר בדיקות וטעימות בחרה ביינות הפרימיום של יקבי כרמל מהסדרה האזורית, סדרת כרם ולימיטד אדישן, וביינות יקב יתיר.

טים סקייס, חבר בדירקטוריון אנוטריה, אומר: "חיפשנו יקב ישראלי איכותי שישתלב וישלים את מבחר היינות שלנו. אנו שמחים מאד למצוא בכרמל וביתיר יינות איכות שמייצגים את הטוב ביותר בישראל".

ישראל איבצן, יו"ר ומנכ"ל יקבי כרמל, אומר: "הבחירה ביינות שלנו היא מחמאה גדולה ליין הישראלי בכלל, וליין של כרמל ויתיר בפרט. אנוטריה היא חברה מקצועית ובעלת מוניטין, ויש לה היכולת להביא את היינות שלנו לחשיפה נרחבת ובמקומות היוקרתיים ביותר בבריטניה".

עד עתה היה הייצוא של יינות כרמל ויתיר בעיקר לשוק היהודי בבריטניה. אנוטריה לא התעניינה בהיבט הכשרות של היינות אלא באיכותם בלבד, שכן היא משווקת יינות בעיקר לחנויות ולמסעדות היוקרה ברחבי בריטניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר