יקבי כרמל מבעבעים: מרעננים את סדרת סלקטד ספרקלינג

יקבי כרמל לא מתעלמים מטרנד היינות המבעבעים שכבש את ישראל, ומציעים מגוון של שלושה יינות נתזים שונים במחירים אטרקטיביים – 35 ש"ח לבקבוק – תחת מותג סלקטד ספרקלינג

יקבי כרמל לא מתעלמים מטרנד היינות המבעבעים שכבש את ישראל, ומציעים מגוון של שלושה יינות נתזים שונים במחירים אטרקטיביים – 35 ש"ח לבקבוק – תחת מותג סלקטד ספרקלינג. זו מיני-סדרה בתוך סדרת סלקטד של היקב, ונותנת מענה למי שמעוניין לשתות יינות כחול לבן תוססים וכשרים. שלושת היינות מהווים מגוון של סגנונות וטעמים, כאשר הסדרה עברה מתיחת פנים, עיצוב ונראות חדשים.

הבכור בסדרה הוא סלקטד ספרקלינג – יין נתזים קל, פירותי ומרענן, בעל מתיקות עדינה טבעית ומאוזנת, לא חומצי מדי ולא עפיץ. היין הופק מענבי פרנץ' קולומבאר, זן ארומטי עם חמיצות טבעית, פירותי עם סיומת נקייה ומרעננת.
היין מומלץ כאפריטיף וכמלווה ארוחות קלילות ופיקניקים. יש להגישו קר מאוד, בטמפרטורה של 3 – 6 מעלות.

במסגרת הרענון של סדרת סלקטד, הוחלט להרחיבה עם שני מוצרים חדשים: סלקטד ספרקלינג רוזה – יין נתזים רוזה, וסלקטד ספרקלינג לייט – יין נתזים לבן.

סלקטד ספרקלינג רוזה שייך למשפחת יינות הרוזה המבעבעים, המקובלים בעולם ומתאפיינים במתיקות עדינה ומאוזנת. צבעו של היין ורוד סלמון עדין, זהו יין יבש עם נגיעה קלילה של מתיקות, יין קל ומרענן, עם ניחוח של פירות יער אדומים. היין הופק משילוב של ענבי פרנץ' קולומבאר ומרלו.
מתאים לאירוח, לחגיגות, למסיבות, פיקניקים וארוחות קלות.

סלקטד ספרקלינג לייט הוא יין נתזים לבן מופחת אלכוהול, בעל מתיקות עדינה, שהופק מענבי פרנץ' קולומבאר ומוסקט אלכסנדרוני. ענבי המוסקט מספקים מתיקות ובשומת, ואילו הקולומבאר מעניק ליין חומציות מאוזנת. יין קל ומרענן, עבור מי שמחפשים ליהנות מיין נתזים מתקתק מופחת אלכוהול.
מתאים להגשה באירוח, חגיגות, מסיבות, פיקניקים וארוחות קלות. בשל אחוז האלכוהול הנמוך, מתאים ללוות ארוחת בראנץ'. 

מחיר כל אחד מהיינות: 35 ש"ח.

עם הוספת יינות ספרקלינג סלקטד החדשים, יקבי כרמל מציעים עתה ללקוחות מגוון רחב של יינות מבעבעים, החל בברוט פרייבט קולקשן – יין פרימיום מבעבע, שלושת יינות הסדרה החדשה – מגוון יינות נתזים הנותנים תמורה טובה למחירם, וכלה בשני היינות התוססים קלות בסדרה יאנג סלקטד: קריניאנו ומוסקטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר