יקבי כרמל פרסמו את מדריך היין למלצר להעמקת מקצועיות שירות היין במסעדות

החוברת "מדריך היין למלצר" הופקה במסגרת המעורבות של יקבי כרמל בהנחלת תרבות היין במסעדות ובבתי המלון, וכחלק משיתוף הפעולה ההדוק של היקב עם לקוחותיו, ומעצם היות היקב בעל הניסיון העשיר ביותר בישראל בתרבות היין

יקבי כרמל רוצים להעלות את רמת הידע של מלצרי ארצנו בתחום היין, ולכן הם מפיצים עתה את מדריך היין למלצר, אשר נועד לסייע במשימה ולהעמיק את מקצועיות המלצרים, ולהפוך את חווית היין במסעדה לנעימה יותר – הן למלצר והן לסועדים.

החוברת "מדריך היין למלצר" הופקה במסגרת המעורבות של יקבי כרמל בהנחלת תרבות היין במסעדות ובבתי המלון, וכחלק משיתוף הפעולה ההדוק של היקב עם לקוחותיו,  ומעצם היות היקב בעל הניסיון העשיר ביותר בישראל בתרבות היין.

"מדריך היין למלצר" הוא למעשה מהדורה מחודשת ומעודכנת של החוברת שסייעה כבר לצוותי מסעדות ובתי מלון רבים במהלך השנים האחרונות. במדריך הסברים קצרים וממצים על יין בכלל, ועל העבודה עם יין במסעדה בפרט.
בין היתר עוסק המדריך בנושאים כמו מהו יין, סוגי יין, הגורמים המשפיעים על אופיו ועל איכותו, מכירת היין במסעדה והגשתו, טיפול בבעיות ותלונות ועוד.

המדריך נכתב על ידי עמוס רביד, מדריך היין הראשי של יקבי כרמל, ואלדד לוי מ"על השולחן", והוא יחולק לצוותי המסעדות ובתי המלון במהלך הדרכות המלצרים המתבצעות על ידי המחלקה המקצועית של יקבי כרמל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר