יקבי רמת הגולן בקמפיין שיווקי 'גמלא בקטנה' ליינות בבקבוקי 375 מ"ל

הקמפיין יתמקד סביב מגוון יינות הסדרה המוצעים גם בפורמט של חצאי בקבוקים, תחת הסיסמא "גמלא בקטנה. חצאי בקבוק של גמלא – בדיוק מה שצריך"

יקבי רמת הגולן יוצאים בקמפיין שיווקי במסגרת הרחבת הפעילות סביב סדרת היינות 'גמלא'. הקמפיין יתמקד סביב מגוון יינות הסדרה המוצעים גם בפורמט של חצאי בקבוקים, תחת הסיסמא "גמלא בקטנה. חצאי בקבוק של גמלא – בדיוק מה שצריך".

ביקב אומרים כי הקונספט התקשורתי והשיווקי של 'גמלא בקטנה', נולד מתוך ראייה צרכנית שמטרתה לתת מענה לסיטואציות בהן רוצים לשתות יין, ולא בהכרח בקבוק שלם. לכן מציעים ביקבי רמת הגולן בקבוקים קטנים של 375 מ"ל (חצאי בקבוקים), המציעים אותו יין בכמות המספיקה לכשלוש כוסות.

במסגרת המהלך, בו הושקעו לדברי היקב כרבע מיליון ₪, העלה היקב קמפיין שעיקרו בפרינט ובפייסבוק, המציג סיטואציות ורגעים שונים בהם לפעמים מספיק חצי בקבוק, עם קריצה וחיוך.

חצאי הבקבוקים בסדרת גמלא הכוללים את היינות קברנה סוביניון, מרלו, סנג'ובזה, ריזלינג לבן וברוט, יימכרו בזמן הפעילות במחירים מוזלים, וניתן יהיה לרכוש אותם במסעדות, חנויות יין, ברים ובתי מלון בכל רחבי הארץ.

'גמלא בקטנה' – מחירים מומלצים לצרכן בחנויות:
גמלא ברוט 30 ₪
גמלא ריזלינג לבן 20 ₪
גמלא סנג'ובזה 30 ₪
גמלא מרלו 30 ₪
גמלא קברנה סוביניון 35.90 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר