יקבי רמת הגולן יוצאים במהלך שיווקי רחב לחיזוק סדרת יינות גמלא

מיכה שטרית, חמי רודנר, יהלי סובול, דניאלה ספקטור ועלמה זהר, מעוררים את כל הרגשות

יקבי רמת הגולן יוצאים במהלך שיווקי רחב לחיזוק סדרת יינות גמלא, כאשר במרכזו של המהלך קמפיין תחת הקונספט "גמלא. כל הרגשות מתעוררים", בו חיברו חמישה יוצרים מהשורה הראשונה שירה על הרגשות שיינות הסדרה מעוררים בהם.

התובנה שהנה ליבת הקמפיין החדש של יקבי רמת הגולן, היא כי יין נקשר למקומות, לאנשים, לריחות וטעמים. לאירועים, לזיכרונות מתוקים ולעתים נוגים, לרגעים קסומים, ויותר מכל, יין נקשר לרגשות אותם הוא יוצר, משחרר, מעצים, מעורר.

בקמפיין זה התבקשו חמישה יוצרים מובילים, שבדרך כלל אינם נענים לקמפיינים מסחריים, לתרום באופן יוצא דופן מכישרונם לתיאור כל אחד מיינות סדרת "גמלא" שאופיין במילת רגש הייחודית לו. כל רגש נבחר בקפידה בהתאם לאופיו של היין, ולחוויית השתייה שהוא מעניק.

חמישה האמנים – מיכה שטרית, יהלי סובול, חמי רודנר, דניאלה ספקטור ועלמה זהר, התיישבו עם בקבוק יין, כוס, והרגש שנבחר לתאר את היין בראשם – וחיברו שירה קצרה:
"השתוקקות", מיכה שטרית, בהשראת יין גמלא קברנה סוביניון
"שלווה", חמי רודנר, בהשראת יין גמלא שרדונה
"געגוע", יהלי סובול, בהשראת יין גמלא מרלו
"משיכה", דניאלה ספקטור, בהשראת יין גמלא סנג'ובזה
"אושר", עלמה זהר, בהשראת יין גמלא ברוט

כרקע לתחושת הרגש הספציפי, נבחרו תמונות מרהיבות של נופים והתרחשות ברחבי רמת הגולן, מרביתן של צלמת רמת הגולן הנודעת – רינה נגילה. החיבור המיוחד הזה שבליבת הקמפיין יוצר עבור יקבי רמת הגולן את השילוב הנכון שהם חיפשו בין יין, תרבות, ורמת הגולן – מקור יצירתם של היינות.

המטרה בקמפיין זה היא לגרום לצרכנים להתייחס ליין לא רק כאל חוויית שתייה מענגת וחברתית, אלא להבין ולחוות, ולו בקצת, את העולם הרחב שטמון בו, ונקשר סביבו.

לדברי איילה זינגר וארנון הראל, אנשי השיווק של יקבי רמת הגולן: "החלטנו על יצירת מהלך שיווקי רחב המתמקד במותג 'גמלא' משני היבטים. הראשון, מעצם היותנו מותג המוביל את תרבות היין בישראל, הרגשנו שהצעד הבא הוא לקחת את המושג הזה שנקרא 'חוויית השתייה' ולהעצים אותו עבור הצרכן.
ההיבט השני, הוא הרצון לבסס ולהעצים את מעמדה של סדרת גמלא כסדרת יינות איכותיים ורבי טעם בטווחי מחירים נגישים. כחלק מיקבי רמת הגולן, 'גמלא' הוא מותג המבטא עוצמה וחושניות שמקורן ברמת הגולן, 'ארץ היין' שלנו, והינו פרי היצירה של תנאי גידול ייחודיים ויוצאי דופן, מגדלי יין וייננים.
עבורנו, כל הנופים והמראות המרהיבים של ארץ היין שלנו מתלכדים לכדי יינות מלהיטי חושים ומעוררי רגשות. וסדרת יינות גמלא מביאה זאת לידי ביטוי בצורה כמעט, היינו אומרים, מלהיבה. לכן, בחרנו לצאת במהלך סביב המותג המיוחד הזה, 'גמלא', תחת הכותרת: 'גמלא. כל הרגשות מתעוררים".

הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, מורכב משני גלים. השלב הראשון יעלה בתחילת חודש אוגוסט במודעות פרסום בעיתונות, בפוסטר-מדיה, באתרי אינטרנט, לרבות פעילות פייסבוק נרחבת, שתכלול תחרות לבחירת השירה הקצרה הטובה ביותר, שתלווה את היין השישי שיצטרף בעתיד הקרוב לקמפיין.
הגולשים יתבקשו לשלוח שירה קצרה, פרי עטם, על תחושת "התרגשות". עשרה הגולשים שיאספו את מירב ה"לייקים" בפייסבוק, יעלו לשלב הגמר בו יבחרו אנשי יקבי רמת הגולן את השיר הזוכה שייצג את היין הנוסף של הסדרה. בנוסף ייהנה הזוכה מחופשה זוגית בצימר בגולן ומסיור מיוחד ביקב.

כמו כן יכלול המהלך גם שיתוף פעולה עם "האוזן השלישית" ובמוקד- "האוזןבר", ומגוון פעילויות בחנויות יין ובמסעדות נבחרות, וכן השקת מארז גמלא חגיגי ומעוצב, שיוצע במהדורה מוגבלת לקראת חגי תשרי ויין חדש שיושק אף הוא במסגרת זו.

והנה השיר של עלמה זוהר: 
אושר
בקלות, בפשטות, בלי מאמץ
הענן הגדול הכבד
החליק על פני השמים
וקרניים של אור בהיר
שטפו את העולם
כהרף עין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר