יקבי רמת הגולן מקימים אגף יצוא

יקבי רמת הגולן עורכים רה-ארגון אסטרטגי בתחום היצוא: יוקם אגף יצוא בכפיפות ישירה למנכ"ל. תפקיד מנהלת אגף היצוא תמונה ענת רושנסקי, אשר תשמש גם כמנכ"ל חברת הבת בארה"ב ירדן אינק

יקבי רמת הגולן יקימו אגף יצוא, אשר יהיה כפוף ישירות למנכ"ל החברה, שלום בלייר. בראש האגף החדש תעמוד ענת רושנסקי, מי שניהלה עד היום את מערך השיווק והמכירות של היקב. מעתה, כאמור תנהל רושנסקי את מערך היצוא של היקב, וכן תכהן כמנכ"ל חברת הבת של היקב – ירדן אינק. הפועלת בארה"ב.

רה-ארגון זה, בתחום היצוא, מבוצע בעקבות החלטה אסטרטגית שקיבלה מועצת המנהלים של היקב להרחיב ולהעמיק את מאמצי השיווק בשווקים הבינלאומיים, ובתוך כך להמשיך ולבסס את מותג היין הישראלי הידוע ביותר בעולם – ירדן – בחו"ל.

יקבי רמת הגולן, המייצאים כ- 20 אחוז מתוצרתם לשווקים בחו"ל, הינו יצואן היין המוביל בישראל. 40 אחוז מסך יצוא היין השולחני האיכותי מישראל הינו מתוצרת יקבי רמת הגולן. כיום מייצא היקב את יינותיו – בעיקר מהסדרות ירדן וגמלא – לכ- 30 מדינות ברחבי העולם, בהן: ארה"ב, צרפת, גרמניה, אנגליה, איטליה, ארצות סקנדיביה, רוסיה, פולין, יפן ועוד.

שלום בלייר, מנכ"ל יקבי רמת הגולן: "כבר כיום עומד היקף היצוא של יינות איכותיים מתוצרתנו על כ- 25 מיליון שקל בשנה. הקמת אגף היצוא תממש בצורה יעילה יותר את פוטנציאל השוק של היקב בחו"ל, והינה פועל יוצא של הסטנדרטים הגבוהים של ייצור יין איכותי ביקבי רמת הגולן".

ענת רושנסקי, אשר תשמש כמנהלת אגף היצוא ומנכ"ל בפועל של חברת הבת ירדן אינק. ניהלה בהצלחה את אגף השיווק של יקבי רמת הגולן ב- 6 השנים האחרונות. רושנסקי הקימה את מערך השיווק והמכירות, שזכה להצלחה אדירה והכפילה את נתח השוק של יקבי רמת הגולן בקרב אלפי לקוחות, תוך כניסה מובנית לרשתות השיווק, לפלח המסעדות ולמגזרים נוספים.

"בהמשך למאמצים השיווקיים , שהושקעו בישראל בתחום ניהול מותגים, בשנים האחרונות, נפעיל מהלכים דומים גם בשווקים הבינלאומיים וכתוצאה אנו מצפים להגדיל באופן משמעותי את ייצוא היין מיקבי רמת הגולן ב-3 השנים הקרובות" אומרת רושנסקי.

בימים אלה בוחן מנכ"ל היקב מספר מועמדים לתפקיד מנהל אגף השיווק.

יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983, מאז ומעולם נחשבו כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ- 18 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן. היקף הפעילות של היקב עומד על כ- 130 מיליון שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר