יקבי רקנאטי השיקו יינות חדשים בסדרת רזרב בציר 2002 ושיראז 2003

באירוע מיוחד שהתקיים בגינת ביתו של אורי שקד ממשפחת שקד המפיצה את יינות רקנאטי, השיק היקב שני יינות חדשים בסדרת רזרב בציר 2002 ויין שיראז 2003

באירוע מיוחד שהתקיים בגינת ביתו של אורי שקד ממשפחת שקד המפיצה את יינות רקנאטי, השיק היקב שני יינות חדשים בסדרת רזרב בציר 2002 ויין שיראז 2003


רקנאטי קברנה סוביניון רזרב 2002
רקנאטי קברנה סוביניון רזרב הוא בעל גוף מלא ומבנה מוצק, עשיר בטעמי פירות יער שחורים, ושופע ניחוחות של פלפל שחור טחון וסיגליות בשילוב וניל ושוקולד.
ענבי הקברנה מהם נעשה יין זה נבצרו בכרמי היקב הנבחרים במנרה וכרם בן זמרה שבגליל העליון. עונת הגידול החמה של קיץ 2002 דרשה אורך רוח בהמתנה לרמת ההבשלה האידיאלית של הפרי. דבר זה הביא לקבלת יין מרוכז ורב טעמים, המבטא היטב את מאפייני האקלים והקרקע של אזור הגידול.

תחילת תהליך הפקת היין בבציר ידני וסלקטיבי בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות, והמשכו בסחיטה מהירה של הענבים ביקב, תוך הפרדת השדרות והפקת תירוש. התירוש שהה בטמפרטורה נמוכה במשך מספר ימים, כדי לסייע לשימור הטעם והצבע העשירים. לאחר מכן בוצעה תסיסה מבוקרת עם הזגים, וסחיטה עדינה.
15 חודשי יישון בחביות עץ אלון צרפתי תורמים לאיזון הטעמים ולמורכבותו של היין.

יין זה ישתלב היטב עם נתחי בקר מובחרים, צלי ברוטב יין אדום ואווז צלוי. היין ימשיך להתפתח ולהשתבח בבקבוק במשך 5-7 שנים לאחר הבציר.
מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪


רקנאטי מרלו רזרב 2002
רקנאטי מרלו רזרב הנו יין אלגנטי, בעל גוף מלא וטאנינים עזים. היין עשיר בטעמי פירות יער אדומים האופייניים לזן, ולו ארומה של עשבי תיבול ים תיכוניים עם נגיעה של לבנדר.
ענבי המרלו מהם נעשה יין זה נבצרו בכרמי היקב הנבחרים בגליל העליון ובהרי יהודה. אזורי גידול קרירים אלו לא הושפעו מהקיץ החם של בציר 2002 והניבו פרי איכותי, בעל מאפיינים זניים קלאסיים.

הענבים נבצרו בבציר ידני וסלקטיבי בשעות הבוקר המוקדמות, והועברו במהירות ליקב, להפקת התירוש. השרייה בקור במשך 4 ימים טרם התסיסה, בטמפרטורה של 13 מעלות, סייעה למיצוי הטעם והצבע העשירים של הענב. לאחר תסיסה איטית ומבוקרת הועבר היין ליישון של 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, דבר אשר השלים את מבנה היין ותרם למורכבותו.

יין זה יתאים לליווי נתחי בקר מובחרים, בשר ציד וגבינות חריפות. היין ימשיך להתפתח ולהשתבח בבקבוק במשך 5-7 שנים לאחר הבציר.
מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪


רקנאטי שיראז 2003
רקנאטי שיראז 2003 הוא יין ניחוחי ומלא חיים, השופע בארומות אופייניות של פטל וסיגליות עם נגיעה של וניל,קקאו ואגוז מוסקט, המחמיאים לטעמי הפרי העשירים שבו.

היין זכה לאחרונה במדליית ארד בתחרות הבינלאומית היוקרתית
IWSC 2005.
ענבי השיראז המרכיבים את היין נבצרו בכרמים משלושה אזורי גידול: מנרה שבגליל העליון, עמק יזרעאל ועמק האלה.
השילוב בין אזורי גידול שונים אלו המאופיינים באקלים וקרקע מגוונים הוא שהעניק ליין את קשת הטעמים שבו.

הענבים נבצרו בשעות הבוקר המוקדמות בתנאי בשלות אופטימאליים. לאחר הגעת הענבים ליקב עבר התירוש תהליך השרייה בקור של 3 ימים ולאחר מכן תסיסה מבוקרת עם הקליפות. עם סיום תהליך התסיסה נסחטו הענבים בעדינות רבה והועברו ליישון לחביות. 12 חודשי יישון בחביות עץ אלון אמריקאי וצרפתי תרמו לקבלת יין הרמוני, מורכב ומאוזן.

היין מתאים לליווי מאכלים כגון בשר צלוי, תבשילי קדרה עשירים וגבינות חריפות מיושנות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 18-22 מעלות.
היין ימשיך להתפתח ולהשתבח בבקבוק 3-5 השנים לאחר הבציר.
מחיר מומלץ לצרכן: 52 ₪


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר