יקב הרי גליל בקמפיין דיגיטל עם הסלוגן "קרוב לטבע"

כוכבי הקמפיין הם עובדי היקב - מהכורם עד המנכ"לית, כחלק מאסטרטגיית המיתוג החדש של היקב וחזון בר קיימא

מיתוג חדש ליקב הרי גליל
מיתוג חדש ליקב הרי גליל. צילום ישראל פרקר

יקב הרי גליל העלה קמפיין דיגיטל חדש שנועד להעביר את המסר "קרוב לטבע". את הקמפיין מובילים עובדי היקב (מהכורם ועד המנכ"לית) כחלק מאסטרטגיית המיתוג החדש של היקב וחזון בר קיימא. את מהלך המיתוג ליוותה חברת המיתוג פירמה, והוא כולל  לוגו חדש, עיצוב תוויות בקבוקים עם תקריבי אלמנטים מהטבע המעניקים, לדברי היקב, תחושה אינטימית וחיבור לגליל העליון תוך שימוש בשפה תקשורתית ייחודית, תחת המסר 'קרוב לטבע'. קמפיין הדיגיטל מתבצע באמצעות שלמור דיגיטל.

אייל פרנקו, מנהל השיווק של יקב הרי גליל, אומר: " יקב הרי גליל שם לעצמו כמטרה להוביל את חזון הבר קיימא כדרך חיים, להעביר תחושה אינטימית ולחבר את הקהל לגליל העליון דרך אנשי היקב. בכל שבוע תעלה תמונה של אחד מעובדי היקב לצד מידע אישי וציטוט המבטא את החיבור שלו לבר קיימא. מהלך המיתוג והקמפיין מבטאים את הערכים הירוקים על פיהם אנו פועלים ביקב, במטרה להוביל את חזון הבר קיימא כדרך חיים ביקב, בכרמים ובסביבה החברתית.  כל זאת באופן טבעי, בגובה העיניים, ובמפגש משוחרר וחופשי עם הצרכן".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה