יקב הר אודם מארח את מסעדת גלילה לארוחות יינן ושף במושב אודם

במסגרת האירועים המיוחדים יוגשו ארוחות יינן ושף המשלבות עם יינות היקב תפריט עשיר ואיכותי, ארוחות בשריות וחלביות המורכבות ממגוון היצרנים המקומיים בצפון

יקב "הר אודם" הזוכה בתואר "יקב בוטיק ישראלי הטוב ביותר לשנת 2006" ובמדליות זהב בתחרויות היין הבינלאומיות בפנמה, בארגנטינה ובפריז, ומסעדת גלילה יציעו במהלך חודשי הקיץ אירועים וארוחות גורמה שישלבו את יין היקב עם מטעמי הגליל והגולן של מסעדת גלילה, וכל זה בלב ליבו של היקב.

במסגרת האירועים המיוחדים יוגשו ארוחות יינן ושף המשלבות עם יינות היקב תפריט עשיר ואיכותי, ארוחות בשריות וחלביות המורכבות ממגוון היצרנים המקומיים בצפון.

לדברי מיכאל אלפסי, מקים ומבעלי היקב יחד עם בני משפחתו, שיתוף הפעולה נועד להציע למטיילים בצפון בחודשי הקיץ אפשרות להזמין אירוע ייחודי ושונה המספק מגוון טעמים אופייניים לאזור הגליל והגולן.

בין המנות המוגשות: פלטות בשרים מעושנים עם נתחי סינטה, נתחי שייטל , נתחי פסטרמה הודו. הבשרים מעושנים על גבי עץ שזיף ונקטרינה בעישון חם ומוגשים על בוצ'רים מעץ ,מיקס נקניקיות צ'וריסו תוצרת בית, קבבונים תוצרת גלילה עם שומן טלה בליווי לחם שעור אגוזים, חרדל, מיונז, ופסטו קשיו. בארוחה חלבית יוגשו מבחר פסטות, פלטות של גבינות צאן ממחלבות בוטיק גליליות בינהן המאירי בצפת, עין כמונים, הנוקד בגילון, ברקנית, וכמובן היינות המשובחים של יקב הר אודם.

לפני הארוחה ייהנו האורחים מטעימות היין, סיור ביקב: סיפור הקמתו, מקור הענבים, תהליכי הייצור, ועוד.

מחיר הארוחה והביקור הינו 150 ₪ (התמחור הינו לאדם בקבוצה של 30 איש)
התשלום יבוצע ביום האירוע.

גלילה, בוטיק של טעם, היא מעדנייה המהווה בית ליצרנים הקטנים ברחבי הגליל והגולן. המעדנייה ממוקמת במרכז המושבה ראש פינה ומציעה מבחר גדול ומגוון של מוצרי מזון בוטיקיים מהגליל והגולן, ביניהם מחלבות, יקבים, יצרני שמן זית, אופים, שוקלטיירים ועוד. כולם משולבים בתפריט העשיר והמגוון של גלילה שיוגש בארוחה.

יקב "הר אודם", הצפוני ביקבי ישראל, הוקם על ידי משפחת אלפסי. היקב שוכן במושב אודם בצפון הגולן בלב יער אלונים קסום ומסתורי ברום של 1,100 מ' מעל פני הים.
היקב הוא הגשמת חלום משותף לבני משפחת אלפסי בו עסק משפחתי נולד מתוך האהבה ליין, לגידול החקלאי ולעשייה יצירתית. מיכאל ועידית, ממייסדי מושב אודם, רואים בהקמת יקב הקושר אליו את כל בני המשפחה ומהווה נדבך תרבותי חשוב בנוף המרהיב של צפון רמת הגולן את מפעל חייהם.
יינות יקב הר אודם נולדים מתוך תפישת עולם תרבותית המובילה את היינן, לפיה היין שואב את איכויותיו מהאקלים בו גדלו הגפנים והמסורת שלאורה יוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר