יקב השיכרים והליקרים מורד ביוקנעם בידיים חדשות

המייסדים יעקב מורד ואשתו אתי, הקימו את היקב ב- 1999, ומייצרים את השיכר והליקרים בהשראת מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור

יקב מורד שביקנעם מייצר מפירות – מפסיפלורה עד רימון, ירקות ועשבים יעקב מורדשיכרים וליקרים כשרים, המתאימים לאירועים מיוחדים ולארוחות חג, להעצמת ההנאה מהאוכל במגוון סגנונות בישול.

המייסדים יעקב מורד ואשתו אתי, הקימו את היקב ב- 1999, ומייצרים את השיכר והליקרים בהשראת מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור.
לאחרונה קנתה משפחת בודנר את היקב, תוך שהיא מקפידה לשמור על הצביון של משפחת מורד, ויעקב ואתי ממשיכים להפעיל את יקב מורד.

\אף מפעילים יחד את היקב. יחדיו הם חולקים באהבה ליין ובמחויבות עמוקה לשלמות. הם מייצרים יינות וליקרים ארומאטיים, בשלל טעמים. עם יינות מורד כל ארוחה הופכת בנקל לסעודה משובחת ואירועים מיוחדים לחגיגה שלא תישכח.

מדי שנה מתארחים ביקב מורד אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל, טועמים, מתרשמים מ"גלריית תולדות היקב" בה מוצגות  תמונות המספרות על מורשת היקב, ובחנות המקומית מרכיבים חבילות שי, כולל שירות משלוחים ברחבי הארץ.

גרשון בודנר שקנה את יקב מורד מתגורר בניו יורק, ויש לו תוכניות לפיתוח היקב.
באחד מביקוריו בארץ, לפני כשנתיים, סייר גרשון עם אחיו עמיר באזור עמק יזרעאל. הם עצרו במרכז המבקרים של יקב מורד ביוקנעם. גרשון התעניין בתהליך הכנת השיכר ובמוצרים, ונוצר קשר חם עם אתי ויעקב מורד.
לאחר שחזר לארה"ב הציע גרשון בודנר לאחיו עמיר לבדוק אפשרות של שיתוף פעולה עם יקב מורד וייצוא השיכרים של היקב לניו יורק.

גרשון אומר כי יקב מורד ייחודי בכך שהוא מייצר סוגי שיכר מפירות, ירקות וצמחי תבלין. "אני הייתי משוכנע שמכיוון שזה טעים לי, זה יהיה טעים לעוד הרבה מאוד אנשים, בלי שום קשר למקום מגוריהם". גרשון בודנר

בעקבות תהליך שנמשך מספר חודשים הוקמה חברת ניהול משותפת, וגרשון בודנר השקיע כספים רבים על מנת לבנות תשתיות חדשות ורחבות יותר, כדי יהיה להגדיל את השיווק בארץ, ובמקביל להתחיל לייצא לארה"ב ולארצות נוספות בעולם.
החזון של גרשון הוא לגדול ולשווק לכל הארץ, ושהשיכרים של יקב מורד יהיו על השולחן בכל ארוחה וחגיגה משפחתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר