יקב וילה וילהלמה חונך את הקברנה סוביניון 2004

ביום שישי התקיים אירוע טעימה ראשון של היין החדש. הקוראים הזריזים יוכלו להשתתף באירוע הטעימה השני שיתקיים בשבת 9 בפברואר בשעות 10.00-16.00, אז קדימה לוילהלמה..

יקב וילה וילהלמה חנך את יין קברנה סוביניון 2004 החדש שלו בשני אירועי טעימה. הראשון התקיים ביום שישי 8 בפברואר, והשני יתקיים בשבת 9 בפברואר בין השעות 10.00-16.00.

הקברנה סוביניון החדש של היקב הוא יין עוצמתי ואלגנטי, עם טעם עז והרגשה פירותית. הארומות עולות באף עם שלל גוונים של טעם וריח מורכבים ולא מונוטוניים. צבעו אדום רובי כהה, נוטה לשחור. הסיומת ארוכה ומפתה. 24 חודש יושן היין בחביות עץ אמריקאיות ובחבית צרפתית, וההתיישנות עשתה ליין רק טוב. 5% מרלו עידנו את טעמיו.

זהו היין האדום השני משנת 2004 אותו מציג היקב אחרי המדו קברנה, ויודעי דבר כבר מבשרים על הקברנה סוביניון כעל הלהיט הבא של היקב. המרלו עדיין נמצא בחביות, וסביר להניח שתקופת התיישנותו בחביות, העומדת כבר עתה על 27 חודש, תגיע ל-30 חודשים.

לטעימה השוואתית בחנתי את המדו קברנה מול הקברנה, ובעוד המדו קברנה הנו יין נגיש ומתחנף, הרי הקברנה סוביניון חזק ובועט. ניכר בו כי הוא רק בראשית הדרך, והוא צופן בחובו יכולת התיישנות מרשימה.

יקב וילה וילהלמה מייצר יינות מלאים עבי גוף עם הרבה טעם וארומה. היינות של וילה וילהלמה זקוקים להרבה זמן התיישנות, ולאלו מכם שיינות עוצמתיים בעלי גוף עושים את זה, הרי התמורה שתקבלו תמורת 95 ₪ לבקבוק ו- 90 ₪ בטעימה, תעניק לכם חוויה שוות כסף ללא עוררין.

היינן של היקב הוא עמרם סורסקי, מבכירי הייננים בישראל, בעל ותק מדהים של 47 בצירים, שמאז 2003 משמש כיינן הראשי של יקב וילה וילהלמה.
ביין שמייצר עמרם תמצאו את מיטב ניסיונו ויכולותיו. היקב מייצר כ-20,000 בקבוקים בשנה, וכל בקבוק זוכה כאן ליחס וטיפול מוקפד וידני. יינות היקב מיוצרים בנוסח מדוק שבבורדו, והם מתאפיינים בכהות צבע, גוף מלא ומיוחד, וכבדות.

היקב ממוקם בכניסה למושב בני עטרות על צומת טייסים. מנכ"ל היקב והשותף של עמרם סורסקי היינן, הוא מוטי גולדמן – איש מקסים וחביב, שהיקב ממוקם בחצר בית הוריו במושבה טמפלרית עם בתי אבן הבנויים בסגנון אירופאי גרמני ובעלי גגות רעפים אדומים, באווירה פסטורלית וכפרית.

סדרת העלית של היקב נקראת GRAND RESERVED.
בסדרה שלושה יינות אדומים יבשים: מרלו, קברנה סוביניון ומדו קברנה, שהנו בלנד של מרלו וקברנה סוביניון. כמו כן מייצר היקב שני יינות לבנים יבשים: שרדונה בנוסח מרסו בבורגונדי, וסוביניון בלאן בנוסח בורדו.
היקב מייצר גם שני יינות קינוח ואווירה: מוסקט אלכסנדרוני שתסס על קליפותיו, ווילהלמפורט – יין המיוצר בסגנון פורט שבפורטוגל, עשוי מענבי מרלו מבציר מאוחר.
ליקב וילהלמה יש להציע לכם הפתעות בדמותם של ליקרים מיוחדים, ואפילו ברנדי.


יקב וילה וילהלמה
מושב בני עטרות
טל. 03-9712193, 054-4564526

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר