יקב ויתקין ישיק את הפטיט סירה 2006 בשבת 4 באפריל

היין עשוי 100% ענבי פטיט סירה, כאשר בבציר זה הורכב היין ממספר כרמים בוגרים הנטועים על אדמות גיר וטרה-רוסה דלות ואינם מושקים, ובכך מאולצים השורשים להגיע לשכבות הקרקע העמוקות שהן יותר "מינרליות", מה שהתורם לאופי החד וריכוז הטעמים בענבים

יקב ויתקין מזמין להשקת ויתקין פטיט סירה Old Vines 2006, שתתקיים ביקב בכפר ויתקין בשבת 4 באפריל, בין השעות 17:00-20:00.

היין עשוי 100% ענבי פטיט סירה, כאשר בבציר זה הורכב היין ממספר כרמים בוגרים הנטועים על אדמות גיר וטרה-רוסה דלות ואינם מושקים, ובכך מאולצים השורשים להגיע לשכבות הקרקע העמוקות שהן יותר "מינרליות", מה שהתורם לאופי החד וריכוז הטעמים בענבים.

היין התבגר בחביות עץ אלון צרפתיות גדולות, 35% מהן חדשות, בנפח 350ליטר לתקופה של 16 חודשים.
היין לא עבר כל תהליכי ייצוב וסינון למעט סינון גס אחד בלבד לפני המילוי, ולאחריו נשמר היין להמשך התבגרות בבקבוק כשנה וחודשיים לפני שחרורו לשוק.

היין מפגין כבר כעת צבע שחור-ארגמן-אטום, ארומות נדיבות, נעימות ובולטות של פרי "מתוק" כחול (אוכמניות), תבלינים מתוקים וקלייה, מורכבות של אנימליות ופרחוניות.
בפה הוא בעל מבנה סגור מאוד, כמעט "עוקצני" בגלל גילו, אך בהמשך, עם אוורור מתאים, חושף מרקם מלא ורב שכבתי, המורכב מטעמים מרוכזים מאוד של פרי שחור-כחול,
ליין אופי "בשרי" – גוף מלא וסמיך, עם איזון בין בשלות הפרי, המבנה והרעננות. הסיומת ארוכה מאוד עם מורכבות וחדות טעמים. בתנאי אכסון טובים הוא ימשיך לפתח מורכבות ועומק במשך 8-10 השנים שלאחר הבציר.

אנשי יקב ויתקין מציינים כי מגוון יינות היקב יימכרו בערב זה במחיר מיוחד לחג.

יקב ויתקין
דרך הכפר 68, כפר ויתקין
טל. 09-8663505, 054-5556303
[email protected]

www.vitkin-winery.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר