יקב טפרברג במהלך לראש השנה תשפ"א: המשפחה וצילומיה בראש

היקב שחוגג 150 שנות עשיית יין מציב את ערכי המשפחה בקדמת הבמה ויחשוף סיפורים וצילומים מארכיון התמונות של משפחות ישראליות

יקב טפרברג שהחל את דרכו בין חומות העיר העתיקה בירושלים בשנת 1870, עובר מאב לבנו כבר חמישה דורות, ומאז שומר על המורשת  המשפחתית. בשנת 2006 עבר היקב למשכנו הנוכחי מול קיבוץ צרעה. גם כיום, לאחר 150 שנה, מתכתב יקב טפרברג עם החזון שהנחה את המשפחה תמיד – יצירת יין תוך השתכללות מתמדת וחתימת יין ברורה הנשענת על שורשים איתנים.

מהאלבום הפרטי של משפחת מזרחי

 רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, מציג את המהלך: " לרגל האירוע ההיסטורי של היותנו יקב משפחתי החוגג 150 שנה, חיפשנו סיפורים מרגשים ומעוררי השראה הנחבאים בתוך ארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות ברחבי הארץ. לאחר שבני המשפחות נברו בארכיון התמונות שלהן, הן בחרו בתמונה אחת המתעדת רגע מרגש בעל משמעות רבה המלווה אותם עד עצם היום הזה ומנציח את ערכי המשפחה, ערכים אלו  הם הליבה של יקב  טפרברג".

מהאלבום הפרטי של משפחת זהבי

מוטי טפרברג, מנכ"ל יקב טפרברג, מוסיף: "חמישה דורות שיקב טפרברג עובר מאב לבנו ושומר באדיקות על מורשת של יקב משפחתי. השנה היקב חוגג 150 שנה להיווסדו, ואני נרגש להמשיך את החזון של אבות אבותיי".

מהאלבום הפרטי של משפחת קורץ

התמונות והסיפורים של הרגעים המשפחתיים המיוחדים ביותר ייחשפו במסע פרסום. בנוסף הוקם אתר ייעודי (מיניסייט) בו התמונות יונפשו ויעבירו את הסיפור החי של המשפחות, שיוצג על ציר זמן הכולל מאגר רחב של תמונות המשפחה הישראלית המורחבת לאורך השנים.

בין הסיפורים והתמונות: כדורגלן עבר שחייו נצלו בזכות כליה אותה תרם לו אחיו הצעיר, כומר איטלקי חסיד אומות עולם שהציל משפחות יהודיות בזמן מלחמת העולם השנייה, אם לשלוש בנות קטנות שנטשה בשנות ה-40 את בעלה בתימן ועלתה עמן ארצה בכוחות עצמה, ובעלי מלון הבוטיק התל-אביבי "תמר" שאירח את השחקן פול ניומן בזמן צילומי הסרט אקסודוס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר