יקב כרמל בקמפיין לחיים, עיניים, כפיים! עם התקווה 6

במרכז קמפיין 'פסיפס רגעי שמחה משותפים' שיר מקורי של להקת התקווה 6 שנכתב במיוחד גם קליפ קצבי שצולם במרתפי היקב בזיכרון יעקב

חברי להקת התקווה 6 ביקב כרמל בזיכרון יעקב עם נדב ארנס מנכ"ל היקב. צילום איל קרן
לחיים כפיים - יקב כרמל בקמפיין פרסום עם להקת התקווה 6. בתמונה. חברי הלהקה ביקב בזיכרון יעקב בו בוצעו הצילומים עם נדב ארנס מנכ"ל כרמל. צילום איל קרן

כחלק ממסע הפרסום של יקב כרמל המציג את רגעי השמחה המשותפים הכי ישראלים לצד החיבור לאדמה, לענבים ולתהליך הכנת היין, יצא היקב בקמפיין תחת הכותרת 'פסיפס רגעי שמחה משותפים'. במרכז הקמפיין להקת התקווה 6 שנבחרה כלהקה הישראלית המושמעת ביותר באפליקציית ספוטיפיי  ב-2018. הקמפיין כולל סוטון קצבי שמציג את תהליך ייצור היין של היקב, הכרמים עד היקב בזיכרון יעקב, כשברקע מושמע השיר שנכתב במיוחד עבור הקמפיין על ידי להקת התקווה 6.

צילום מיוטיוב
צילום מיוטיוב

במקביל הופק קליפ לשיר "לחיי רגעים של שמחה" של הלהקה, אשר צולם ביקב בזיכרון יעקב. הקליפ מציג רגעים מרגשים בחיים, מהצעת נישואין וחתונה, דרך ברית מילה ועד חגיגות ניצחון הקבוצה האהובה, מסיבות שחרור, והאירועים השמחים בחיי ישראלים. רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, אומר: "שיתוף הפעולה עם להקת התקווה 6 טבעי עבורנו, מפני שהשיר שנכתב עבורנו במיוחד, מחזק את השמחה והחום הכל כך ישראלי".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה