יקב מורד בחנוכה: להפיק ליקר ושיכר ולקנח ביום טיול באזור יקנעם

אתי ויעקב מורד, בעלי היקב, יעבירו יחד עם כל הצוות הדרכה על תהליך הכנת השיכר, לרבות טעימות. האירוע מתאים לכל המשפחה. מהיקב ניתן לבחור לטייל בנחל השופט, מסלול הליכה נוח מוצלל ומתאים גם לעגלות. אפשרות נוספת היא דייג בפארק הדייג ביקנעם

בחנוכה מוזמנים קוראי אכול ושאטו להגיע לימי החוויה במרכז המבקרים של יקב מורד ביקנעם, המתמחה בייצור ליקרים ושיכרים מפירות, ירקות וצמחי תבלין.

אתי ויעקב מורד, בעלי היקב, יעבירו יחד עם כל הצוות הדרכה על תהליך הכנת השיכר, לרבות טעימות. האירוע מתאים לכל המשפחה. מהיקב ניתן לבחור לטייל בנחל השופט, מסלול הליכה נוח מוצלל ומתאים גם לעגלות. אפשרות נוספת היא דייג בפארק הדייג ביקנעם, או ביקור במערת הפלמ"ח ליד קיבוץ משמר העמק, פארק השעשועים באלגן ביקבוץ, יגור או סתם ללכת לאיבוד במבוך הירוק בשדה יעקב .

יקב מורד מתמחה בהפקת שיכר ממגוון של פירות וירקות. היקב מציע סיור בעולם היין והשיכר הישראלי, מבט במיכלי התסיסה וסרטון בנושא.
בזמן הסיור יזכו גם הילדים להסבר מעניין, ויוכלו להשתתף בחוויית הכנת היין והשיכר ואף לקחת איתם בקבוק שיכר שיכינו בעצמם במהלך הסדנה. (סדנת היין לילדים מותנית במינימום 5 ילדים, ב- 15 ₪ לילד).

היקב פתוח לביקורים בכל יום בין השעות 8.30 עד 16.00. בימי שישי עד
14.00. בשבתות – סגור.
היקב ומרכז המבקרים שוכנים באזור התעשייה שער יוקנעם. 
ניתן לרכוש את מגוון היינות, השיכר והליקרים במרכז המבקרים, 
באמצעות אתר האינטרנט של היקב  www.morad.co.il  ובהזמנה בטלפון
04-9597125.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר