יקב רמת הגולן מקיים באפריל בנמל תל אביב את "בר מארץ היין"

בר היין מציע חוויית יין מיוחדת, ומאחורי רעיון הקמת הבר עומד הרצון לתת לקהל הצצה וטעימה מארץ היין ברמת הגולן, הנחשב לאזור גידול ענבים מהטובים ביותר בישראל

"בר מארץ היין", בר היין אותו מקים יקב רמת הגולן לאורך המזח בנמל תל אביב, חוזר השנה למשך שבוע בין ה- 20-27.4 , 

 

בר היין מציע חוויית יין  מיוחדת, ומאחורי רעיון הקמת הבר עומד הרצון לתת לקהל

 הצצה וטעימה מארץ היין ברמת הגולן, הנחשב לאזור גידול ענבים מהטובים ביותר בישראל. 

בר היין השנה יצוין בסימן יום הולדת 30 ליקב רמת הגולן, ובמסגרת האירועים יוכלו המבקרים ליהנות מברי יין בקונספטים שונים, ביניהם: טעימות אורך של זנים ייחודיים – שהיקב היה ראשון לאקלם בישראל, טעימות רוחב של זנים ענבים מחלקות וכרמים שונים, טעימות של 


סגנון הטעימה יהיה לבחירת האורח 
– בין אם סבב טעימות של בר או כוס יין על פי בחירתו. הטעימות הנן בתשלום.יינות חדשים, חשיפה של יינות טרם צאתם לשוק, יינות מתיישנים, יינות נדירים. בסך הכל יוטעמו בנקודת זמן נתונה 30 יינות. 

בנוסף ישתף השנה היקב פעולה עם מרכז "נא לגעת", המקדם ותומך באוכלוסיות החירשים והעיוורים בישראל, ובמסגרת זו יוקם בר לסדרת "הר חרמון", בו יוטעמו יינות הר חרמון אדום, הר חרמון לבן ואינדיגו החדש, בעלי כיתוב בכתב ברייל על גבי התוויות שלהם,. כל הכנסות הבר יוקדשו למרכז. בבר זה גם ישולבו עובדי מרכז נא לגעת בצוות המוזגים והמדריכים.

כמו כן יציע "בר מארץ היין" סדנאות מקצועיות שיתקיימו במהלך השבוע כולו. ביניהן סדנה של טעימת קומפוננטים (יינות בתהליך יצירה וטעימת זנים מחלקות שונות), סדנה בנושא אומנות הטעימה וסדנה ייחודית שתיסוב סביב ציוני הדרך של היקב בעבר, בהווה והעתיד.

עוד יוכלו המבקרים במקום ליהנות מהופעות רוק פתוחות במסגרת שבוע "בר מארץ היין" ובהן בערב הפתיחה (21.4) הופעה של להקת "מטרופולין" עם הסולניות אפרת גוש ודנה עדיני ומייסד הלהקה עופר המאירי, וביום רביעי (24.4) הופעה של להקת "איפה הילד.

לאורך כל השבוע תוצג לאורחים תערוכת "פעם הייתי חבית", בהשתתפות סטודנטים מהמכון הטכנולוגי בחuלון – HIT, עם עבודות המבוססות על חביות יין של היקב.

בר מארץ היין, של יקב רמת הגולן, מזח נמל תל אביב, בין התאריכים 20-27.4.13
מוצ"ש 20:30-23:30, יום א 20:00 – 23:00, ימים ב-ה 19:00-23:00.
ההשתתפות בסדנאות מותנית בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל
הסדנאות והטעימות הינן בתשלום.

צילום קוקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר