יקב תשבי מציג שלושה יינות מסדרת תשבי החדשה

שלושת היינות האלה הם הראשונים בסדרת תשבי החדשה, ובעתיד יתווספו יינות זניים נוספים לסדרה זו. אלה יינות זניים, צעירים, מהנים ולא כבדים, המוכנים לשתייה מיידית

יקב תשבי חונך שלושה יינות אדומים חדשים לקראת ראש השנה: "תשבי מרלו", "תשבי קברנה סוביניון" ו"תשבי שיראז" מבציר 2008.
שלושת היינות הם יינות זניים, צעירים, מהנים ולא כבדים, המוכנים לשתייה מיידית, וביקב מציעים לשלב רותם בשולחן ארוחת החג של ראש השמנ.
שלושת היינות האלה הם הראשונים בסדרת תשבי החדשה, ובעתיד יתווספו יינות זניים נוספים לסדרה זו.

לסדרת "תשבי" המחודשת עוצבו תוויות חדשות בשילוב אלמנטים מהכרם תוך שמירה על המותג ואלגנטיות. על עיצוב התווית החדשה אחראית אנני סלבי –
www.selbysworld.comעולה חדשה מדרום אפריקה, מעצבת תוויות יין ייחודיות וזוכה בפרסים כבר מעל לעשור. את יכולותיה וניסיונה המיוחדים השקיעה סלבי בעיצוב התוויות הייחודיות החדשות של סדרת "תשבי".

קברנה סוביניון 2008
יין אדום יבש צעיר המיוצר מ- 100% ענבי קברנה סוביניון. יין פירותי ועשיר אך גם רך ועדין, בעל ניחוחות של גרגירי יער בשלים עם נגיעות של עשבי תיבול טריים. מוצע לשתות עם מאכלי בשר אדום ועופות מתובלים.

מרלו 2008
יין אדום יבש צעיר המיוצר מ- 100% ענבי מרלו. יין עגול ומאוזן המשלב טעמים פירותיים של אוכמניות ותות שדה, עם ניחוחות תבלין ועשבי תיבול.
מצע לליווי בשרים צלויים בגריל ועופות.

שיראז 2008
יין פירותי, עסיסי וקליל השופע טעמים של שזיפים בשלים, טופי, אוכמניות, פירות יער שחורים ועשבי תיבול. יוצר ללא שימוש בעץ על מנת לשמור על פירותיות מודגשת.

מחיר מומלץ של בקבוק לצרכן: 45 ₪ 

www.tishbi.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר