יש חברים למכבי בהיינקן

בחברה אומרים כי "בירה מכבי" החדשה עשירה יותר בטעם, עשירה במאלט, ובעלת אחוז אלכוהול גבוה יותר (5%), וכי הבירה במבחני טעימה עיוורת קיבלה מכבי החדשה ציונים גבוהים ביותר מול בירות בינלאומיות

לאחר שנים של דריכה במקום ודעיכה של נתח השוק, משיקה חברת טמפו מחדש את בירה מכבי. עם עלייה מזערית של אחוז האלכוהול ושינוי מסוים ברכיבי הבירה, מקווה החברה להעלות את קרנה של הבירה הוותיקה.

בירה מכבי קיימת בשוק הישראלי כבר משנת 1968, וטמפו אף משווקת אותה למספר מדינות בחו"ל, בהן ארה"ב וקנדה – בעיר לאזורים בהם חיים ישראלים. בשנים האחרונות ירד נתח השוק של בירה מכבי מ-40% ל-11%. זאת, במקביל לעלייה בפופולריות של בירות דוגמת גולדסטאר, גם היא של טמפו, המחזיקה בנתח שוק של 26%.

במסגרת השינויים שחלו בבירה, נעשתה התאמה של המשקה לתקן הבווארי, ואחוז אלכוהול עלה ל-5%. השינויים נעשו תוך שיתוף פעולה יוצא דופן בין טמפו לבין חברת היינקן – ובירה מכבי החדשה אכן תזכיר לצרכני הבירה את הבירה של היינקן בטעמה.

במקביל לשינוי המשקה עצמו שונה גם הבקבוק, שקיבל עיצוב מחודש על ידי המעצב הישראלי פיליפ בולקיה. לדבריו, "העיצוב החדש שומר על הערכים הקיימים של מכבי – פשטות, ישראליות ושורשיות – והיא מתחזקת בערכים נוספים כמו איכות וטרנדיות, במטרה למשוך צרכנים חדשים למותג תוך שמירה על הצרכנים הנאמנים הקיימים".

השינוי יחול על הבירה הנמכרת בחביות, כמו גם בבקבוקים ברשתות השיווק ובפיצוציות. במקביל, בירה מכבי בטעמים תשתנה גם היא בעקבות השינוי במשקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר