יש חדש גם ברטרו: רשת רטרו פנקייק בתפריט חורף

פנקייק היער הורוד
למסעדות הרשת עיצוב רטרו שנותן תחושה של דיינר אמריקאי, עם כלי נגינה, קטעי עיתונות, תמונות ופריטי אספנות המשלימים את החוויה

רשת הפנקייקים רטרו פנקייק יוצאת בתפריט חדש המשלב בין המנות המוכרות שלה למנות מקוריות חדשות. הרשת מציעה למעלה מ- 30 סוגים שונים של פנקייקים מתוקים ומלוחים, ומגוון רחב של מנות פנקייק טבעוניות או ללא גלוטן. כמו כן, במסגרת התפריט החדש מציעה ארוחות בוקר, טוסטים, סלטים ותפריט שייקים ומשקאות חמים, ביניהם מילקשייק נוגט רטרו ומילקשייקים בטעמים קלאסיים, גזוז של פעם, משקה אלפחורס המורכב מפרנץ׳ ונילה, ריבת חלב, קצפת וקוקוס קלוי, או פרנץ׳ תות המגיע עם מיני מרשמלו.

פנקייק פומבה שוקולד
פנקייק פומבה שוקולד, צילום ירדן לפידות

בין המנות החדשות: פנקייק לוטי פקאן – גנאש עוגיות לוטוס, פקאן מסוכר, בננה, שוקולד לבן וכדור גלידה שוקולד מצופה שוקולד לבן. פנקייק פומבה שוקולד – עם קרם נוטלה, שוקולד לבן, עוגיות קוקילידה, פניני שוקולד, מקופלת לבנה, בננה מקורמלת וכדור גלידת וניל עוגיות. פנקייק מזרח ומערב – עם סלמון מעושן, קרם גבינת שמנת, חביתה, ריבת צ'ילי, פטריות שמפיניון, רצועות סלק וגזר מעל, ורוטב טריאקי. מחירי המנות: 29-62 ₪.

עיצוב רטרו בכפר סבא
עיצוב רטרו בכפר סבא

מסעדות הרשת מעוצבות בסגנון רטרו שנותן תחושה של דיינר אמריקאי, עם כלי נגינה התלויים מהתקרה, קטעי עיתונות ישנים, תמונות ופריטי אספנות כדוגמת מכונת תקליטים, אקורדיון, חצוצרות ומקלט רדיו, המשלימים את החוויה.

 

רטרו פנקייק, קניון כפר סבא הירוקה – רפופורט 3 כפ"ס קומה שנייה; ראשון לציון – רח' אליעזר מזל 11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר