כדורי בשר במנגולד ויין

מצרכיםחצי קילו בשר בקר טחון6 עלי מנגולד גדולים3 קילו עגבניות, חתוכות לקוביות2 בצל סגול, קצוץ3 כפות רסק עגבניות750 מל"ל יין אדוםחופן פיטרוזיליה, קצוצה גסמלח ופלפל גרוסחצי כפית צילי גרוס2 ביצים3 כפות פירורי לחם1/4 כוס שמן זיתאופן ההכנה לכדורי בשרהפרד בין הלבן לירוק במנגולד. וקצוץ את החלק הירוק בעלה דק.בקערת עירבוב, הכנס את הבשר, המנגולד, הביצים, פירורי הלחם והוסף מלח ופלפל (בערך כפית שטוחה מכל אחד) ולוש את התערובת עד שהיא אחידה ולא מתפוררת. הכן עיגולים של 4 ס"מ קוטר והנח בצד.אופן הכנת רוטבקצוץ את החלק הלבן שנותר מהמנגולד.בסיר גדול, שפוך את שמן הזית והוסף את הבצל והמנגולד וטגן ל15 דקות על אש בינונית, הוסף את העגבניות והמשך לטגן 5 דקות נוספות.לתוך הסיר הוסף את היין, רסק העגבניות הצילי הגרוס ומלח ופלפל. הבא לרתיחה ובעזרת טוחן ידני, רסק את הרוטב (לא חובה).הוסף את כדורי הבשר והפטרוזיליה, הבא לרתיחה והורד את האש לאש נמוכה. בשל לכחצי שעה, בדוק אם צריך מלח ופלפל והגש

מצרכים
חצי קילו בשר בקר טחון
6 עלי מנגולד גדולים
3 קילו עגבניות, חתוכות לקוביות
2 בצל סגול, קצוץ
3 כפות רסק עגבניות
750 מל"ל יין אדום
חופן פיטרוזיליה, קצוצה גס
מלח ופלפל גרוס
חצי כפית צילי גרוס
2 ביצים
3 כפות פירורי לחם
1/4 כוס שמן זית


אופן ההכנה לכדורי בשר
הפרד בין הלבן לירוק במנגולד. וקצוץ את החלק הירוק בעלה דק.

בקערת עירבוב, הכנס את הבשר, המנגולד, הביצים, פירורי הלחם והוסף מלח ופלפל (בערך כפית שטוחה מכל אחד) ולוש את התערובת עד שהיא אחידה ולא מתפוררת.

הכן עיגולים של 4 ס"מ קוטר והנח בצד.

אופן הכנת רוטב
קצוץ את החלק הלבן שנותר מהמנגולד.

בסיר גדול, שפוך את שמן הזית והוסף את הבצל והמנגולד וטגן ל15 דקות על אש בינונית, הוסף את העגבניות והמשך לטגן 5 דקות נוספות.

לתוך הסיר הוסף את היין, רסק העגבניות הצילי הגרוס ומלח ופלפל. הבא לרתיחה ובעזרת טוחן ידני, רסק את הרוטב (לא חובה).

הוסף את כדורי הבשר והפטרוזיליה, הבא לרתיחה והורד את האש לאש נמוכה.

בשל לכחצי שעה, בדוק אם צריך מלח ופלפל והגש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר