כדורי שמרים ממולאים בגבינות

חומרים ל-10 מנותלבצק שמרים4 כוסות קמח30 גרם שמרי שמרית או 15 גר' שמרים יבשים1 כף סוכר1 כפית מלח150 גרם חמאת תנובה רכה3 ביצים טרופות2/3 כוס חלב תנובה פושר2 כפות שמן זיתלמלית1 גביע גבינה בולגרית מגוררת200 גרם גבינת קשקבל מגוררת1 גביע גבינת זיתים100 גר' פתיתי עמק למאפים 4 כפות זיתים שחורים קצוצים3 כפות פטרוזיליה קצוצהמלח, פלפל שחור טחון טרי1 ביצהלציפוי100 גרם חמאה מומסתשלושת רבעי כוס שומשום שחור או קצחשלושת רבעי כוס שומשום לבןתבנית קפיצית בקוטר 28 ס"מ משומנתאופן ההכנה1. שמים את כל המרכיבים לבצק, פרט לחמאה ולמלח בקערת מערבל עם וו לישה, לשים 3 דקות במהירות נמוכה, מוסיפים את המלח והחמאה ולשים עוד 5 דקות, מכסים את הקערה ומתפיחם כשעה עד שהבצק מכפיל את נפחו.2. לשים את הבצק פעם נוספת ומתפיחים פעם שנייה, מוציאים את הבצק מהקערה ומחלקים ל 14 כדורים שווים, מערבבים בקערה את כל מרכיבי המלית. משטחים כל כדור לעלה עגול בקוטר 12 ס"מ, מנחים במרכז מעט מהמלית אוספים את השולים מעל המלית וסוגרים לכדור באותו אופן ממלאים את שאר כדורי הבצק.3. מחממים תנור לחום בינוני 180 מעלות, מגלגלים את הכדורים בחמאה מומסת, 7 כדורים מגלגלים בשומשום לבן, 7כדורים מגלגלים בשומשום שחור או קצח, מסדרים את כדורי הבצק בתבנית לסירוגין כדור מצופה בשומשום לבן וכדור מצופה בשומשום שחור או קצח, אופים כ 35 דקות עד שהמאפה מזהיב, מגישים בטמפ' החדר.

חומרים ל-10 מנות
לבצק שמרים
4 כוסות קמח
30 גרם שמרי שמרית או 15 גר' שמרים יבשים
1 כף סוכר
1 כפית מלח
150 גרם חמאת תנובה רכה
3 ביצים טרופות
2/3 כוס חלב תנובה פושר
2 כפות שמן זית

למלית
1 גביע גבינה בולגרית מגוררת
200 גרם גבינת קשקבל מגוררת
1 גביע גבינת זיתים
100 גר' פתיתי עמק למאפים
4 כפות זיתים שחורים קצוצים
3 כפות פטרוזיליה קצוצה
מלח, פלפל שחור טחון טרי
1 ביצה

לציפוי
100 גרם חמאה מומסת
שלושת רבעי כוס שומשום שחור או קצח
שלושת רבעי כוס שומשום לבן

תבנית קפיצית בקוטר 28 ס"מ משומנת

אופן ההכנה
1. שמים את כל המרכיבים לבצק, פרט לחמאה ולמלח בקערת מערבל עם וו לישה, לשים 3 דקות במהירות נמוכה, מוסיפים את המלח והחמאה ולשים עוד 5 דקות, מכסים את הקערה ומתפיחם כשעה עד שהבצק מכפיל את נפחו.

2. לשים את הבצק פעם נוספת ומתפיחים פעם שנייה, מוציאים את הבצק מהקערה ומחלקים ל 14 כדורים שווים, מערבבים בקערה את כל מרכיבי המלית. משטחים כל כדור לעלה עגול בקוטר 12 ס"מ, מנחים במרכז מעט מהמלית אוספים את השולים מעל המלית וסוגרים לכדור באותו אופן ממלאים את שאר כדורי הבצק.

3. מחממים תנור לחום בינוני 180 מעלות, מגלגלים את הכדורים בחמאה מומסת, 7 כדורים מגלגלים בשומשום לבן, 7כדורים מגלגלים בשומשום שחור או קצח, מסדרים את כדורי הבצק בתבנית לסירוגין כדור מצופה בשומשום לבן וכדור מצופה בשומשום שחור או קצח, אופים כ 35 דקות עד שהמאפה מזהיב, מגישים בטמפ' החדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר