כולנו מסובין: תערוכת כיסאות של סטודנטים לעיצוב תעשייתי ממכללת אורט סינגלובסקי

במסגרת הפרוייקט נדרשו הסטודנטים לחקור התנהגויות של אדם מסוים או ישיבות מוצא שונות עליןם יתבסס עיצוב הכיסא. הסטודנטים בחנו את גבולות המוצר ותפקידו. במרבית העבודות ניתן ביטוי לאופני ישיבה שונים, לצד שימוש בחומרים וטכנולוגיות ייצור

ביום רביעי 26.3.08 תיפתח תערוכת "כולנו מסובין", שתציג אמצעי ישיבה שעיצבו סטודנטים לעיצוב תעשייתי מבית הספר לעיצוב של מכללת אורט סינגלובסקי.

במסגרת הפרוייקט נדרשו הסטודנטים לחקור התנהגויות של אדם מסוים או ישיבות מוצא שונות עליןם יתבסס עיצוב הכיסא. הסטודנטים בחנו את גבולות המוצר ותפקידו. במרבית העבודות ניתן ביטוי לאופני ישיבה שונים, לצד שימוש בחומרים וטכנולוגיות ייצור.

דורון גומפרט, מנהל בית הספר לעיצוב של מכללת אורט סינגלובסקי, אומר: "הכיסאות מבוססים על טכנולוגיות וחומרים מעולמות תוכן מגוונים ושונים, המוצעים בהקשרים חדשים ורעננים. פרויקט עיצוב אמצעי הישיבה הינו תרגיל-סטודיו שבא לבחון את צורות הישיבה השונות ואת מטרות הישיבה, אל מול גבולות ההגדרה הרעיונית. כסטודנטים לעיצוב וכמעצבים לעתיד, הסטודנטים בחנו את מרכיבי התפיסה הרעיונית-עיצובית ופיתחו אותה, טרם יפעלו לעיצוב מוצר הניתן לייצור באופן תעשייתי ובכמויות לשוק המסחרי".

במסגרת הפרויקטים שיוצגו בתערוכה בולטות במיוחד עבודותיהם של אבי בנאי שיצר פינת ישיבה רעננה וצבעונית, זאב שטיינברג אשר שינה במקצת את צורת הישיבה הקונבנציונאית בעזרת שינוי מרכז הכובד ובשילוב חומרים – למינציה ובטון, ועבודתו של דותן שילון שמנסה לכופף את העץ מעבר לגבולות ויצר כורסא נינוחה ומהנה.

פתיחת התערוכה תערך ביום ד' בשעה 18:00 במכללת אורט סינגלובסקי, דרך הטייסים 28 בתל אביב, והיא תוצג עד ערב פסח 19.4.08.
הכניסה חופשית והציבור מוזמן.
http//s.ort.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר