כיצד הפסטרמה תורמת לגופנו?

בנסיעות ארוכות, בטיולים ובעבודה יכולה לשמש הפסטרמה מקור בעל ערך לאספקת אבות המזון הנדרשים לגופנו

סוגי הפסטרמות הקיימות בשוק רבים ומגוונוים. זהו מוצר נפלא, בריא ופופולרי במיוחד לכריכים, סלטים וארוחות קלילות 

לא רבים יודעים זאת, אך הפסטרמה הינה מוצר מדף בשרי המכיל ערכים תזונתיים החיוניים לגופנו. בנסיעות ארוכות, בטיולים ובעבודה יכולה לשמש הפסטרמה מקור בעל ערך לאספקת אבות המזון הנדרשים לגופנו.
שילוב של לחם בריאות עם פסטרמה משובחת וירקות טריים, יוצר ארוחה קלילה ואיכותית אשר נותנת לגוף אנרגיה רבה לביצוע פעולות.

ללא ספק, הפסטרמה פופולרית בקרב תלמידי בתי הספר, שנהנים מכריכי פסטרמות בהפסקות האוכל. אך לא רק, הפסטרמות מיועדות גם לסלטים, בראנצי'ם, לטיולים ולכנסים, בתוך כריך או מחוצה לו.

בשנים האחרונות משקיעה חברת יחיעם מאמצים רבים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, במטרה לייצר פסטרמות בעלות ערכים תזונתיים גבוהים מאוד של הבשר.
פסטרמות מיוצרות בעיקר משלושה סוגי בשר: בקר, עוף והודו. כל פסטרמה מקבלת את הטעם והויטמינים שלה מהחלק ממנו היא מיוצרת, מצורת הבישול, עישון והתיבול.

פסטרמת הודו ועוף מיוצרת במעדני יחיעם ללא מונוסודיום גלוטמאט, מכילות מעט שומן (כ-3%)ו, אינן מכילות שומן טרנס, והנן דלות בכולסטרול. פרוסת פסטרמה מכילה רק כ- 20 קלוריות.

פסטרמות מבקר (כתף בקר מעושן, רוסט ביף ודומיהן) עשירות בברזל, מעט שומן 4%, אינן מכילות שומן טרנס, יש בהן מעט כולסטרול, וכן חומצות אמינו מסוימות שניתן לקבל רק מן החי – מרכיב חשוב לגוף. פרוסת כתף בקר מעושן מכילה פחות מ-25 קלוריות.

הפסטרמות של יחיעם מיוצרות מנתחים שלמים של בשר המעניקים להן את הטעם והמרקם הייחודיים. ניתן לשדרג כל פרוסת לחם או קרקר למתאבן איכותי וטעים ע"י מבחר הפסטרמות על המדפים.
בין מבחר הטעמים: פסטרמה של פעם, פסטרמה על גחלים, פסטרמות דלות שומן, פסטרמה טבעית, פסטרמה עוף בגריל.

תמיר דגן הוא מנהל השיווק של מעדני יחיעם

צילום: יסמין ואריה צלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר