כיתת אומן של שף אל באבור מגיעה לתל אביב

חוסם עבאס, הידוע כשף של בשרים וסלטים כמיטב המסורת המזרח תיכונית, ייסד את "אל באבור" כרשת של מסעדות עממיות ואיכותיות המגישות מאכלים מזרח תיכוניים המשלבים בתוכם תיבול איכותי ובשר מעולה

4chef – יבואנית ציוד מקצועי לטבח ולמטבח, תקיים כיתת אומן ברוח המטבח הערבי הגלילי, בהנחייתו של חוסאם עבאס – שף ובעליה של רשת המסעדות "אל באבור".
שף חוסאם עבאס
עבאס, הידוע כשף של בשרים וסלטים כמיטב המסורת המזרח תיכונית, ייסד את "אל באבור" כרשת של מסעדות עממיות ואיכותיות המגישות מאכלים מזרח תיכוניים המשלבים בתוכם תיבול איכותי ובשר מעולה. השילוב הייחודי של סלטים ובשרים הפכו את מסעדות "אל באבור" לשם דבר, כאשר לאחרונה השף עבאס, בעקבות דרישת קהל לקוחותיו, פתח גם חנות תבלינים המשמשים אותו בהכנת המנות  של "אל באבור", בסמוך למסעדתו ביקנעם.

במהלך הסדנה יכין עבאס מגוון מנות מהמטבח הערבי האותנטי. בין המנות מאכלים מפורסמים המוגשים ב"אל באבור", כמו כרובית בטחינה, קובניה – קובה עשויה מבשר טלה נא מעורבב עם בורגול, סלט מלפפונים ביוגורט רענן, קבב אלבאבור הנצלה על גחלים ונאפה ברסק עגבניות טריות תחת כיפה שחומה של בצק שמרים, ולקינוח כנאפה של חוסאם.

הסדנה תתקיים ביום חמישי 22/7/10 בשעה 18:00  ב- 4chef מרכז הסדנאות, קרליבך 11 תל אביב.
מחיר השתתפות: 320 ש"ח.

למידע נוסף ולהרשמה: טל. 03-5611803, www.4chef.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר