ככה מטפלים בבעיה: אליעז בנימינה אוספת בקבוקי מוסקטו 2007 בגלל נזילה אפשרית

אליעז בנימינה הודיעה כי בחלק קטן מסדרת מוסקטו 2007 התגלתה תופעה העלולה לגרום לנזילת היין מהבקבוק. החברה אספה כבר את מרבית הבקבוקים מנקודות המכירה ומחליפה אותם בחדשים

אליעז בנימינה הודיעה כי במספר קטן של בקבוקים שיוצרו באחת מסדרות המילוי של מוסקטו בציר 2007, התגלתה תופעה של היווצרות משקעים העלולה לגרום לנזילת היין מן הבקבוקים. תופעה זו נגרמה לאור העובדה שיין זה אינו מכיל חומרים משמרים כלל, וזאת על מנת לשמור על רעננותו, דבר ההופך מוצר זה לרגיש במיוחד.

מהיקב נמסר כי למען הזהירות הוא פעל באופן מיידי לאיסוף כל הבקבוקים מסדרת מוסקטו 2007 מנקודות המכירה, ואליעז בנימינה יצאה בפרסום שמפנה את ציבור הצרכנים שברשותם בקבוק מסוג זה אל מוקד שרות הלקוחות של החברה.

מוקד שירות הלקוחות כולל מענה טלפוני שיעדכן את הצרכנים להתעדכן על נקודת המכירה הקרובה לביתם בה יוכלו להחליף את הבקבוק שברשותם.

החברה מדגישה כי היא רואה חשיבות רבה באיתור כל הבקבוקים מסדרת הייצור הספציפית של היין, והחלטה זו באה מתוך רצון לנקיטת משנה זהירות, ומתוך מחוייבותה לשירות ואיכות בלתי מתפשרים.

מספר מוקד שירות לקוחות: 1-800-077-174

מערכת אכול ושאטו משבחת את הנהלת יקבי בנימינה על הצעדים הנכונים בהם היא נוקטת במקרה זה, כפי שנוהגות חברות מובילות בעולם במקרים דומים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר