כל אחד יכול מאת מיכל צפיר

בשפה קולחת עם הרבה הומור ותמונות אותנטיות של מנות מצליחה צפיר לעודד את הקורא לקחת אחריות על הבריאות של עצמו ובני המשפחה. בספר טיפים, מתכונים ועצות לחיים טובים שיבטיחו שנה טובה ומוצלחת.

כל אחד יכול
מאת מיכל צפיר
עיצוב ואיורים: שירה ורשבסקי פלד
הוצאה לאור: מיכל צפיר
המחיר 99 ₪


מיכל צפיר היא שחקנית, זמרת, נשואה ליואב בנו של טוביה (וגם של יעל) פלוס שלוש בנות שכיכבה בהצגות ילדים ובלהקת הבנות "מנגו" , שהחליטה בגיל 40 פלוס) לקחת את עצמה בידיים והשילה ממשקלה 30 קילוגרמים. זאת בזכות ניהול אורח חיים בריא שפיתחה לעצמה, מאחר וניסתה את כל השיטות האפשריות.
צפיר מוכיחה בספר כי ישנן דרכים מגוונות ולא מסובכות כדי להמשיך וליהנות מהאוכל ולהרוויח הרבה בריאות.

"בשנים האחרונות אני מנהלת אורח חיים בריא ושומרת על משקל קבוע. לא ניתוח קיצור קיבה. לא שאיבת שומן. לא ניתוחים אסתטיים. לא כדורים מיוחדים להמסת שומן. אז מה כן עשיתי? במילה אחת: שינוי. בשתי מילים: בחרתי אחרת. בשלוש מילים: הפסקתי לעשות דיאטה", אומרת צפיר. "אני לא דיאטנית. למדתי על בשרי, אספתי, בדקתי, ניסיתי וראיתי מה עובד בשבילי".

הספר כתוב בשפה קולחת עם איורים והומור. צפיר משתפת את הקורא בתהליך, מעניקה טיפים, כמו למשל מאלו דברים מומלץ להיפטר במטבח ומה להכניס לתוכו, הרגע שבו גילתה את חדוות הפעילות הספורטיבית, איך ליהנות מאוכל גם כשיוצאים מהשגרה ואוכלים בחוץ, רגעי משבר, והחשוב ביותר – מתכונים ותפריטים שיעזרו לכם לסגל אורח חיים בריא עבור כל בני המשפחה באמצעות חומרי גלם פשוטים.

בין מגוון המתכונים: ארוחות בוקר, ממרחים טעימים (גם לשדרוג הסנדביצ'ים לביה"ס), דגים, עוף, בשר וטופו, וגם על מתוקים ונשנושים. לצד כל מתכון מופיעה תמונה של מנה שצולמה על ידי מיכל צפיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר