כנס מיוחד ל- 14 השפים הראשיים של רשת מלונות דן להגברת המודעות לבעלי רגישויות במזון

בכנס נמסרו מתכונים שיאפשרו למלונות להציע מבחר מעניין, בריא וטעים של מנות המיועדות לרגישויות שונות, והוחלט לערוך הדרכה מיוחדת לכל בעלי התפקידים במטבח לגבי פניות ישירות לאורחים לפני הגעתם למלונות לבירור הצרכים המיוחדים שלהם

בכנס מיוחד ל- 14 השפים הראשיים של רשת מלונות דן, שנערך במלון דן תל אביב להגברת המודעות לבעלי רגישויות במזון, דנו המשתתפים בהיערכות המלונות למתן מענה לאורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים.חיים שפיגל, מלונות דן

בכנס נמסרו מתכונים שיאפשרו למלונות להציע מבחר מעניין, בריא וטעים של מנות המיועדות לרגישויות שונות, והוחלט לערוך הדרכה מיוחדת לכל בעלי התפקידים במטבח לגבי פניות ישירות לאורחים לפני הגעתם למלונות לבירור הצרכים המיוחדים שלהם.
בין המתכונים: טארט שומר ועשבי תבלין, פיצה עם מוצרלה ובזיליקום, מאפינס תפוז ושוקולד, דונטס ללא גלוטן בשלל טעמים.

בין המרצים: פרופ' זמיר הלפרן, יו"ר האיגוד הישראלי לגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד, תורי גולדשטיין, תזונאית קלינית, ועינת מזור, שפית המתמחה בבישול ואפייה ללא גלוטן.

חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות ורכש של רשת מלונות דן, יוזם הכנס, אמר: "אנו גאים ברמת האוכל במלונות שלנו, וזה נדבך חשוב במסורת האירוח. בשנים האחרונות ניכרת עלייה במספר האורחים שלהם רגישויות למזונות מסוימים, וחשוב לנו לתת לכך מענה ולהיות קשובים לבקשות אורחינו".

פרופ' זמיר הלפרן, יו"ר האיגוד הישראלי לגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד הרצה על הקשר בין אוכל, תזונה, אכילה ובריאות. תורי גולדשטיין, תזונאית קלינית שמתמחה בטיפול תזונתי במספר רב של מחלות ובעיות בריאות, הרצתה על רגישויות למזון – על אלרגיות ועל אי-סבילות מסוגים שונים.עינת מזור, שפית המתמחה בבישול ובאפייה ללא גלוטן, עסקה בהרחבה בחומרי הגלם ובשיטות העבודה שקשורים בהכנת מאפים וקינוחים בצקיים ללא גלוטן.

אופיר קדם, השף הראשי של מלון דן אילת, הציג את היערכות המלון שצבר ניסיון רב באירוח של אורחים שמקפידים להימנע מאכילת גלוטן. קדם חלק עם המשתתפים את הידע שהצטבר במלון בשנים האחרונות הן בכל הנוגע להתארגנות במטבח שמבטיחה את השמירה על אזורי העבודה, כלי העבודה והאוכל נקיים מהחומר שגורם לרגישות, והן בכל הנוגע להיערכות הכוללת במלון שמתבססת על התקשורת בין הגורמים השונים במלון ועל ליווי האורח משלב ההזמנה ובמהלך שהותו במלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר