כרמית ממתגת את ממתקי הילדים עם דמותו המאוירת של הבעלים ומנכ"ל החברה

דמותו המאוירת של לני נבחרה לאחר ביצוע מחקר מקיף שכלל, בין היתר, שאלוני עומק וקבוצות מיקוד לילדים, במטרה לפנות לילדים עם דמות שהם אוהבים

חברת הממתקים "כרמית" הפועלת בשוק הממתקים מזה 36 שנים, ממתגת מחדש את סדרת מוצרי הילדים של החברה, שתיקרא "ממתקי הקסם של לני". "לני איש הממתקים", הדמות המאוירת שתוביל את קו המוצרים ואת קמפיין ההשקה, עוצב על בסיס דמותו הצבעונית של לני סאקסטין העומד בראש כרמית.
החברה טוענת כי צשקיע במיתוג מחדש כ-7 מיליון ₪, כולל קמפיין פרסומי בטלוויזיה.

דמותו המאוירת של לני נבחרה לאחר ביצוע מחקר מקיף שכלל, בין היתר, שאלוני עומק וקבוצות מיקוד לילדים, במטרה לפנות לילדים עם דמות שהם אוהבים.

סטיב גרין, משנה למנכ"ל החברה, מסביר: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, הינה חלק ממהלך רה-ארגון מקיף המתבצע "בכרמית" בשנה האחרונה, במטרה למנף את "כרמית" לחברת ממתקים מובילה בשוק הילדים. במסגרת תהליך המיתוג מחדש תרחיב "כרמית" את פעילותה, תשיק שמונה קטגוריות ומוצרים חדשים בעולם הילדים, באריזות עם דמותו של לני".

סדרת מוצרי הילדים החדשה תיקרא כאמור "ממתקי הקסם של לני", ודמותו  תעטר את כל מוצרי סדרת הילדים החדשה הכוללת סוכריות גומי, עוגיות, חטיפי שוקולד אצבעות עוגיות מצופות, מטבעות שוקולד, מרשמלו ולקקנים.

"כרמית" מתמחה בייצור וופלים, עוגיות, שוקולד וחטיפי קרח, והינה יצרנית המרשמלו הראשונה בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר