כרמית ממתקים יוצאת בקמפיין ייחודי לילדים לקידום מוצרי אינויאשה באינטרנט

חברת כרמית השיקה לאחרונה 2 מוצרים ממותגים בכוכבי סדרת הילדים אינויאשה: מטבעות שוקולד, כשכל מטבע נושא מדבקת אינויאשה הניתנת להסרה והדבקה מחדש וסוכריות על מקל ממותגות אינויאשה.

הקמפיין יעלה באתרים מובילים בתחום הילדים:אתר טיפו
( (http://www.tipo.co.il.- פורטל הילדים והנוער הגדול בישראל שם ימצאו הילדים משחק איסוף מטבעות נושא פרסים. הילדים מתבקשים לאסוף מטבעות ברחבי האתר ולענות על חידון אינויאשה.

הפעילות השנייה מתקיימת ברדיו WFM.- רדיו צעירים באינטרנט שעלה בימים האחרונים לאויר. ברדיו הילדים מוזמנים להשתתף בחידות, משימות ופעילות תחרותית של מוצרי אינויאשה.

רועי רותם, סמנכ"ל השיווק בכרמית: "בחרנו לעלות במדיום חדשני כמו רדיו אינטרנט שלכאורה, עדיין לא הוכיח את עצמו מכיוון שאנו מאמינים שהילדים רוכשים צרכנות טכנולוגית באופן טבעי והסקרנות הטבעית שלהם תוביל לשם לקוחות צעירים רבים במהלך החג".

אתר האינטרנט טיפו הינו אתר הילדים והנוער המוביל בישראל עם מעל 150,000 ילדים שונים המבקרים בו מיידי יום. טיפו מתמקד בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ממוקדות לילדים ונוער בלבד בשילוב תוכנות המסרים המיידים הפופולאריים כל כך אצל הנוער בישראל כגון MSN מסנג'ר ו ICQ.







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה