כרמי צבי-האחים סגל מציגים ג'יימסון 12 שנה לאור הצלחת המותג ג'יימסון בישראל

ג'יימסון 12 שנה, אחיו הבכור והמרגש של ג'יימסון, הנו וויסקי בעל קסם רב, מאוזן על כל מרכיביו, המעניק לשותים טעם ייחודי וטעם שאריתי, ארוך ומדהים. הג'יימסון 12 שנה הוא הידוע בכל משפחת ג'יימסון, ומהווה את הוויסקי הכי מוקפד של המזקקה

חברת כרמי צבי-האחים סגל מביאה עתה את ג'יימסון 12 שנה, בעקבות ההצלחה של ג'יימסון בישראל.
ג'יימסון נחשב לוויסקי הנמכר ביותר בבארים ומותג האלכוהול המוביל בישראל.
מסקר שערכה החברה עולה כי מכל 10 אנשים שמבקרים בבארים, 5 מתוכם שותים ג'יימסון.

החורף מציגה החברה את ג'יימסון 12 שנה כ"אח הבכור" של ג'יימסו,ן ותצא בפעילויות שיכללו בין השאר, טעימות בפאבים מובילים וכן פעילויות בשיתוף עם עמותת הוויסקי הישראלית לג'יימסון 12 שנה עבור כל אוהבי הויסקי.

ג'יימסון מוגדר ע"י היבואן כסיפור הצלחה, בשל הטעם החלק, המתאים במיוחד לחך הישראלי. הוא מיוצר ומיושן באירלנד החל משנת 1780, למרות שהוא עתיק מספיק בשביל לקחת חלק מהמסורת האירית, ג'יימסון הנו עדכני ומודרני. בנוסף להיותו הוויסקי האירי המוביל בעולם הוא נחשב לוויסקי בעל אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בקטגוריה שלו.

על ג'יימסון 12 שנה
ג'יימסון 12 שנה, אחיו הבכור והמרגש של ג'יימסון, הנו וויסקי בעל קסם רב, מאוזן על כל מרכיביו, המעניק לשותים טעם ייחודי וטעם שאריתי, ארוך ומדהים. הג'יימסון 12 שנה הוא הידוע בכל משפחת ג'יימסון ומהווה את הוויסקי הכי מוקפד של המזקקה המנציח מסורת וויסקי מלאת קסם ועתיקת יומין המקבילה למצוינות מאז 1780.
בעבר נקרא 1780 על שם שנת ייסוד המזקקה, טעמו חלק ללא תחרות והוא בחירה מצוינת למי שמתעניין בקטגוריית הפרימיום של הוויסקי.

ג'יימסון 12 שנה עשוי משעורה מונבטת ולא מונבטת מהשדות המובחרים של אירלנד עם מים טהורים וזכים, ומזוקק במזקקת מידלטון. הוא עובר זיקוק משולש ב" POT STILL" מנחושת, מעושן באמצעות אש על פחמים בדודים סגורים, ומיושן לפחות 12 שנה במערות תת קרקעיות בחביות עץ אלון. התוצאה המתקבלת הנה וויסקי במרקם זהוב ודבשי, גוף עגול ומלא, דומיננטיות חזקה של זיקוק דודי.
ג'יימסון 12 שנה הנו בעל טעם מורכב של עץ קלוי, תבלינים ושרי, הוא עשיר מתוק וחלק. בעוד שהחלקות היא תכונה שמיוחסת לרוב לג'יימסון הסטנדרטי, הג'יימסון 12 שנה הוא יותר אסרטיבי ומורכב.
מזיגה – במרקם עמוק ענברי, צבעו זהב ודבש עם חום צהבהב קל.
הריח – חום ותבלינים מעודן ומזמין, עם ריח דומיננטי של " POT STILL", עץ קלוי ושרי נסתר.
טעם – עשיר בשרי. טעם עצי חלק ובלתי מורגש, בנגיעות של אגוזים, וניל ופירות.
סיומת – עשירה ,ארוכה ומתוקה.
אופן הגשה – נקי, עם קרח, עם טיפת מים לפתיחת מלא הטעמים וכבסיס לקוקטיילים רבים.
תכולה – 700 מ"ל, 40% כהל בנפח.
מחיר- 340 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר