כרמלה בנחלה – תנו לאכול בגדול

במחיר כזה אפשר לבקש מנות גדולות ומשביעות יותר. כרמלה בנחלה זוכה לשבחים רבים וראויה להם. אנחנו רוצים קצת יותר – נשמח לקבל

זו פעם שניה שאכול ושאטו מבקר בכרמלה בנחלה (ראו "כרמלה בנחלה – מעולה, עם הגבלת זמן"), והתחושה גם הפעם שמדובר במסעדה איכותית, מדויקת ביותר – ועם זאת משהו חסר: אולי קצת נשמה (נוסח רפי כהן או ניר צוק) באוכל, ובוודאי הפריע לנו גודל – או קוטן – המנות.
במחיר כזה, נכון שלא שונה ממחיר ארוחת הסועדים שלנו בביקור הקודם באוגוסט 2004, אפשר לבקש מנות גדולות ומשביעות יותר, כשהוויכוח בינינו היה אם המנות צריכות להיות גדולות ב- 20 אחוז או 50 אחוז כדי שלא נטרוף שתי סלסילות לחם טעים (לאור מצבנו קיבלנו גם כיכר לחם הביתה…).

שימו לב שבכרמלה בנחלה אפשר לקבל חלק מהמנות מוקטנות. כזאת הייתה מנת הציזיקי (מוקטנת: 26 ₪), שגם הייתה מעוטרת בביצי דגים נוסח קוויאר שממש לא נשאו חן בעיני המזמינה, וגם הייתה דוגמיתית למדי אפילו גם כמנת פתיחה. סלט עשבי תיבול הגדול המתובל בלימון, שמן זית וקשיו קלוי היה טעים, אך גם גודלו היה שנוי מחלוקת (32 ₪). קרפצ'ו פילה בקר בחומץ בלסמי, בזיליקום, עלי רשאד ופרמזן היה מנה יפה וטעימה (35 ₪), ולעומת זאת סשימי דג סלמון היה צמיגי למדי ומכוסה באופן מסיבי במגררת צנונית ושורשים (43 ₪ – למה כל כך יקר בעצם?).

כמנות העיקריות בחרו שניים מאיתנו בשרימפס וסקאלופס באוזו, שמן זית, עגבניות וזיתים (89 ש"ח). טעים מאוד, למרות שהגודל כשל מנה ראשונה במסעדות רבות. ומה עם איזו פחמימת צד כמו אורז, או חיטה שליוותה את פילה הפורל בקלחת ברזל (86 ₪), או הפירה עליו היה מונח חזה המולארד (78 ₪) שאכלו שותפינו לארוחה? הם נהנו מהמנה העיקרית שלהם, אבל הערותינו על מעט נשמה יתרה והגדלת המנות נכונות גם כאן.

סלט עלים ירוק עם פרוסות אפרסק (36 ₪) הוביל אותנו אל הקינוחים. הסתפקנו בעוגת מוס שוקולד (36 ₪), ומנת טעימות קינוחים שכללה עוגת מוס, קרם ברולה, קרמבו ביתי, וטופי אגוזים ביתי– טעים מאוד (49 ₪). יחד עם תה נענע אחד ובקבוק דלתון קברנה 2003 משובח (102 ₪), הגיע החשבון ל- 710 ₪. את "הטיפ לשיקולנו" כפי שכתוב בחשבון, שילמנו בהנאה רבה למלצרית עינת, שבנוסף להיותה סטודנטית לתואר שני, הייתה מלאת חן, קשובה ונעימה ביותר.

כרמלה בנחלה זוכה לשבחים רבים וראויה להם. אנחנו רוצים קצת יותר – נשמח לקבל.

כרמלה בנחלה
התבור 46 (פינת רמב"ם) תל-אביב
טל. 03-5161417




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר