"כרמל שרותי תיירות" מציגה חוברת חדשה של חבילות ערים, מבצעי F.I.T ועדכוני תאילנד

"כרמל שרותי תיירות" קיבלה נציגות של הפראדורים (רשת בתי מלון בספרד) בישראל. הפראדורים אשר היו שייכים למדינה או לכנסייה, הוסבו לבתי מלון, הן מתוך מגמה לשמר את צביונם ההיסטורי והן מתוך מטרה לעודד פריסה רחבה של תיירות באיזורים מגוונים מחוץ לריכוזי הערים

חברת "כרמל שרותי תיירות", המתמחה בשיווק בתי מלון ברחבי העולם, תערוכות, חבילות נופש, חבילות ערים, וילות ובתי נופש, מפיצה חוברת חדשה של חבילות ערים, מבצעי F.I.T ועדכוני תאילנד לקיץ 2006.

החוברת החדשה מציעה מגוון רחב של חבילות לבתי מלון ברמות דירוג שונות ברחבי אירופה: אמסטרדם, פריז, לונדון, ברצלונה, מדריד, פראג, בודפשט, אתונה, איסטנבול, וכן חבילות ליורודיסני, צרפת, חבילות לפראדורים בספרד (נציגות חדשה בכרמל שרותי תיירות) וחבילות לבנגקוק, פוקט, קוסמוי וצפון תאילנד.

בנוסף, "כרמל שרותי תיירות" קיבלה את הנציגות של הפראדורים בישראל – טירות, ארמונות, כנסיות ומנזרים בספרד שהוסבו לבתי מלון ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים (החל מ– 65 אירו לאדם בחדר זוגי). רובם ממוקמים באזורים קסומים על גבי צוקים, הרים, מפרצים עם נוף מרהיב הנשקף מהחלון.

הפראדורים (PARADORES) אשר היו שייכים למדינה או לכנסייה, הוסבו לבתי מלון, הן מתוך מגמה לשמר את צביונם ההיסטורי והן מתוך מטרה לעודד פריסה רחבה של תיירות באיזורים מגוונים מחוץ לריכוזי הערים.

גיא מלמד, מנכ"ל "כרמל שרותי תיירות", אומר: "התחלנו לשווק את רשת הפראדורים בספרד, מתוך מגמה לחדש ולגוון את מוצרי התיירות המוצעים הן לסוכני הנסיעות והן ללקוחות. הישראלי מטייל רבות ברחבי העולם, ומחפש כיום גירויים חדשים ואטרקציות לחוות ולנסות. הפראדורים מספקים לינה ברמה אחרת, חוויה קולינרית בלתי נשכחת, פעילויות ספורט וטבע יוצאות דופן, ושירות אישי וחם ברמה הגבוהה ביותר".

לקבלת החוברת: כרמל שרותי תיירות
טל. 03-5498144
או אצל כל סוכני הנסיעות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר