לאחר שנה ללא פעילות – ה"דוקסה" חוזרת

ה"דוקסה", הממוקמת ברח' מונטיפיורי 11 בתל אביב, עברה שיפוץ ועיצוב מחדש, מאוד אלגנטי וקלאסי, וכוללת היום את חלל המסעדה כשבר מפואר ניצב במרכזה, חצר פנימית עם בר נוסף, וכן חדר עליון שיכול להכיל עד כ – 25 איש ומשמש לאירועים עסקיים כמו גם אירועים פרטיים שונים

הוזמנתי לפתיחה המחודשת של ה"דוקסה" והגעתי יחד עם בן זוגי לבדוק מה התחדש שם ומה יש למקום להציע. לאחר כשנה ללא פעילות, המקום נפתח מחדש וחוזר להיות חלק ממה שיש לסצינת הבילוי התל אביבית להציע לבני השלושים פלוס.

ה"דוקסה", הממוקמת ברח' מונטיפיורי 11 בתל אביב, עברה שיפוץ ועיצוב מחדש, מאוד אלגנטי וקלאסי, וכוללת היום את חלל המסעדה כשבר מפואר ניצב במרכזה, חצר פנימית עם בר נוסף, וכן חדר עליון שיכול להכיל עד כ – 25 איש ומשמש לאירועים עסקיים כמו גם אירועים פרטיים שונים.

גם השף התחלף והיום מי שמנצח על התפריט החדש הוא מיכה יניצקי, שהגיע ל"דוקסה" ממסעדת "מזאלונה" כשבאמתחתו ניסיון עשיר של 11 שנה במטבחים מובילים בחו"ל.

עוד מילה על הבר לפני שאתחיל לספר על המנות שטעמנו; הבר מציע תפריט אלכוהול מקיף ועשיר, מגיש את כל סוגי המשקאות ומהווה מוקד ללא מעט תל אביבים שפוקדים את המקום ולו רק בשביל האלכוהול והאווירה. ישנה במקום עמדת די ג'יי שהושקעו גם בה לא מעט כסף ומחשבה, המתאימה עצמה הן ליושבי הבר והן ליושבי המסעדה בהתאם לשעות הפעילות של המסעדה.

התחלנו את הארוחה בשתי מנות פתיחה: סלט ים תיכוני (24 שקל) המכיל עגבניות, בצל אדום, רוקט וקרוטונים מתובל בשמן זית ולימון בתוספת של גבינת קשקבל וזיתים, וקרפצ'יו פילה בקר (38 שקל) מיושן במקום, בתחמיץ לימון ומוגש עם שמן זית, עלי רוקט ושבבי פרמז'ן. המנות היו קלילות, עדינות בטעמן ולוו בלחם הבית המצוין שהוגש חם חם מהתנור.

מנות פתיחה אחרות הקיימות בתפריט: חזה מולארד וכבר אווז (48 שקל), פטה כבדים כפרי (34 שקל), טרין פלפלים אדומים (28 שקל), סרדינים ממולאים (38 שקל), ועוד.

למנה עיקרית לקח בן זוגי, חובב מאכלי הים, ריזוטו פירות ים (78 שקל) שהיה מבושל בציר פירות ים, שום טימין, יין לבן ושמנת, וכלל קלאמרי, מולים ותוספת של גבינת פרמז'ן. אני הזמנתי פילה דניס (76 שקל) צלוי במחבת שהוגש בצורה חיננית מאוד על מצע פירה בזיליקום ורוטב עגבניות, יין לבן וזיתים. המנות היו מצוינות, אם כי הריזוטו מעט כבד יותר בטעמו ובן זוגי לא היה מסוגל להתגבר על המנה עד סופה.

מחירי המנות העיקריות האחרות: 48 שקל לנתחי פרגיות, 56 שקל לשיפודי סינטה, 74 ₪ לשרימפס וקלאמרי, צלעות טלה ב – 88 שקל, ועוד מבחר בשרים ומאכלי ים במחירים דומים.

למנה האחרונה הגענו לאחר אתנחתא קלה מהמנות העיקריות ובהמלצת המלצר החביב שלנו. לקחנו קינוח שוקולד מרוכז שנקרא מרקיז שוקולד שהיה בגדר תענוג לחייך במיוחד לאוהבי שוקולד כמונו והשאיר טעם טוב של עוד…

לסיכום, היה נעים, היה טעים ואנחנו ממליצים!



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר