לאכול נכון מהרגע הראשון

מדריך שימושי לתזונה נכונה לגיל הרך מלווה בעשרות מתכונים מגוונים

לאכול נכון מהרגע הראשון
מדריך שימושי לתזונה נכונה לגיל הרך, מלווה בעשרות מתכונים מגוונים
מאת הילה נווה ויפה פרנקל
הוצאת קווים
מחיר: 75 ש"ח


עכשיו יצא לאור מדריך לתזונה נכונה לגיל הרך. אחרי הסברים מאלפים וידידותיים, מובאים עשרות מתכונים מגוונים שמהם אפשר להרכיב תפריט עשיר, בריא וטעים לילד ולמשפחתו.
המתכונים קלים להכנה, ומכילים מרכיבי תזונה חיוניים וזמינים ממצרכים טבעיים ובריאותיים. כל המתכונים נוסו ע"י המחברות וזכו לדבריהן להצלחה בקרב הילדים.

בין המתכונים המוצעים יש המתאימים לחגים, ואפילו מתכוני כיף לימי הולדת. מתכונים לפיצה, פסטה, פנקייק, בלינצ'ס, גלידות, קינוחים, נשנושים מלוחים, כדורי פלפל, מקלוני בייגלה, עוגיות ועוגות, כולל עוגת יום הולדת, ועוד.

המתכונים מופיעים לפי חודשי התפתחותו של הילד, ומלווים בהסברים מתאימים כל קבוצת גיל (4-0 חודשים, 6-4 חודשים, 8-7 חודשים, 11-9 חודשים, שנה עד שנה וחצי, ומגיל שנה וחצי ומעלה).

לספר מצורף מבוא המפרט את כל אבות המזון שמזונו של הילד חייב להכיל, הסבר על בישול בריא, כלי הבישול, שיטות בישול מומלצות, שיטות בישול שכדאי להימנע מהן, אחסון המזון, תיבול נכון, צורות המתקה מועדפות והנזק שבמזון תעשייתי.
הספר כולל אינדקס של המתכונים לפי סדר א' – ב'.

מחברות הספר, הילה נווה, תזונאית קלינית טבעית ומרפאה בשיטה הסינית ויפה פרנקל, תזונאית קלינית טבעית, מיישמות בספר ידע תיאורטי מעמיק ונסיון מעשי רב, מקצועי ואישי. הן נפגשו במהלך לימודי התזונה במכללת רידמן, והגיעו לכתיבה משותפת של הספר כל אחת ממצוקה אישית משלה.
הילה הגיעה לכתיבת הספר לאחר לידת בנה הבכור, כשלא מצאה, כאם צעירה, ספר הדרכה לתזונה נכונה הכולל מתכונים לגיל הרך, שיעזור לה בתחילת דרכה באמהות.

יפה הגיעה לכתיבת הספר ממצב של מחלת אסטמה קשה, שהטיפול בה הביא להתפרצות מחלות נוספות כמו סכרת, שחיקה של הסחוסים בגוף, ועד מחלת לב. בגיל 50, לאחר שהגיעה במקרה למרפאה אלטרנטיבית, עברה תהליך קשה, מתיש ומתסכל של ניקוי הגוף, חיזוקו, סילוק החומרים המזיקים שהצטברו בו והחזרתו למצב תקין. לאחר שחזרה לחיים פעילים, החלה ללמוד בהמלצת המטפלת שלה לימודי תזונה טבעית, ושינתה את כל מטבחה. לעזרתה עמדה אהבתה לבשל ולהאכיל אנשים. בספר זה מצאה דרך להעביר לאמהות הצעירות את הידע והנסיון שצברה, כדי למנוע נזק וסבל עתידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר