לאנטריקוט – תפריט בשרים מגוון וכשר

צילום דן פרץ
בסך הכל מציעה לאנטריקוט אפשרות טובה למי שנמצא בלב העיר ומעוניין בארוחה כשרה. אם וכאשר אתם בסביבה כדאי לבקר בה

מסעדות כשרות הפכו בשנים האחרונות מבוקשות מתמיד, ובה בעת גבר הביקוש לאוכל מוקפד ויצירתי, בדומה למקובל במסעדות רבות שאינן כשרות. בתוך מציאות זו פועלת מסעדת לאנטריקוט, אשר נפתחה לפני 17 שנים בלב תל אביב, ומציעה תפריט מגוון וכשר המתמקד בבשרים.

המסעדה שוכנת במבנה מיוחד באחד הרחובות הראשיים של העיר, ובהיותנו תושבי השכונה חלפנו על פניה פעמים רבות. רק באחרונה הבאנו את עצמנו לראשונה להיכנס אליה, ובחרנו לעשות זאת באמצע השבוע, באמצע היום, כך שקיבלנו את תפריט העסקיות, ובו שני חלקים עיקריים. בחלק הראשון, המתומחר ב-58 שקלים, אפשר לקבל מנה ראשונה – סלט ירוק, סלט ישראלי סלט קיצי או מרק – ומנה עיקרית מתוך מבחר אפשרויות, בהן פסטה פנה, סלט עוף, שניצל עוף, והמבורגר לאנטריקוט

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

החלק השני בתפריט העסקיות מציע אפשרות של מנה ראשונה ומנה עיקרית, אך המחיר אינו אחיד ומתבסס על מחיר המנה העיקרית. מגוון המנות הראשונות בחלק זה גדול יותר, וכולל חציל חרוך בגריל עם בצל סגול, פלפלים קלויים, רוקולה וטחינה לבנה; וסלט עגבניות וסלק המשלב עגבניות שונות, סלק מקורמל, פלפלים קלויים ובזיליקום. אלה הן שתי המנות שאנו הזמנו. מגוון העיקריות בחלק זה של התפריט כולל, בין השאר, אנטריקוט, פילה בקר, צלעות טלה, פילה סלמון ופילה דניס. יש כאן גם את המנה אותה הזמנו לבסוף – מיקס גריל המשלב צלעות טלה, נתח פרגית וקבבוני אנטריקוט במשקל כולל של 400 גרם (138 שקלים).

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

אז איך היה? סלט העגבניות היה מוצלח, עם מינון טוב של כל הרכיבים המובטחים, כך שהם משתלבים ביחס מבלי שאחד גובר על השני. מנת החציל שילבה את בשר הירק צלוי היטב, עם שאר הרכיבים המובטחים. הבצל והפלפלים עושים טוב לחציל, ורק כמות הטחינה הייתה מצומצמת מדי.

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

מיקס הגריל היה כפי שהוא – מיקס של טעמים וחוויות. הפרגית הייתה ממש כמו שאפשר לצפות מפרגית – צלויה היטב, לא עסיסית וגם לא יבשה. אוהבי הפרגית ייהנו ממה שמציעים כאן. קבבוני האנטריקוט היו מצוינים – עסיסיים, מתובלים נכון ועשויים במידה הנכונה. צלעות הטלה היו בינוניות – הצלעות אמנם גדולות יחסית ויש בהן כמות יפה של בשר ושומן, אבל היה להן טעם חזק של בשר כבש, מה שלא כל אחד יאהב.

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

בסך הכל מציעה לאנטריקוט אפשרות טובה למי שנמצא בלב העיר ומעוניין בארוחה כשרה (בהשגחת הרב מחפוד). אם וכאשר אתם בסביבה, כדאי לבקר בה.

לאנטריקוט – אחד העם 28 תל אביב, 03-6337733. א׳-ה׳ 12:00-23:00, שבת 19:00-00:00 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר