לא מוותרים על צ'יפס: בישראל אוכלים כ-50,000 טון צ'יפס בשנה

סקר של חברת "תפוגן" קובע ש- 65% מהישראלים אוכלים צ'יפס בבית, כאשר הצרכנים העיקריים של צ'יפס הינם בני נוער בגילאי 14-18 (18%). כ- 30% מהישראלים אוכלים מנת צ'יפס אחת במהלך השבוע, וכ-12% אוכלים בין 2-3 מנות צ'יפס במהלך השבוע

באשר על פי הערכות, בישראל אוכלים כ-50,000 טון צ'יפס בשנה, בא סקר שנערך ע"י חברת "תפוגן" באמצעות מכון "מותגים", וקובע ש- 65% מהישראלים אוכלים צ'יפס בבית, כאשר במקום הראשון בני הנוער גילאי 14-18 (18%), במקום השני ילדים גילאי 8-13 (17%), במקום השלישי ילדים גילאי 3-7 (12%), במקום הרביעי אבא (11%), ובמקום החמישי אימא (9%).
כ-14% לא ידעו לציין מיהו צרכן הצ'יפס הגדול ביותר בבית, וכ-35% ציינו שאינם אוכלים צ'יפס בבית.

בבדיקת הצריכה האישית של הצ'יפס, כאשר מנת צ'יפס שווה ל-200 ג', עולה ש- 30% מהציבור אוכלים לפחות מנת צ'יפס אחת במהלך השבוע, כ-9% אוכלים כ-2 מנות צ'יפס בשבוע, כ-3% אוכלים 3 מנות צ'יפס בשבוע, וכ- 2% מעל 5 מנות צ'יפס בשבוע.
רוב הציבור לא ידע לציין מהי כמות הצ'יפס שהוא צורך בשבוע או שלא אוכל בכלל צ'יפס.

בצריכת מנת צ'יפס אחת בשבוע קיים שוויון מוחלט בין נשים לגברים (30%), בעוד באכילת מעל 5 מנות צי'פס בשבוע, ציינו פי 3 יותר גברים שהם אוכלים כמות שכזאת מאשר נשים.

מהתשובות לשאלה מהי התוספת שהישראלים אוהבים לצד המנה העיקרית, עולה ש- 30% מהישראלים מעדיפים סלט ירקות, 25% מעדיפים אורז, 11% מעדיפים פירה, 10% מעדיפים צ'יפס, 10% מעדיפים פסטה, 5% מעדיפים אפונה או שעועית, ו-9% תוספות אחרות.

בולטת התופעה שגברים (13%) מעדיפים הרבה יותר צ'יפס כתוספת למנה עיקרית מאשר נשים (7.5%), שמעדיפות יותר פסטה כתוספת למנה עיקרית (12%), לעומת גברים (8%).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר