לא על הקרח לבדו – בילוי של חורף במרכז קנדה המחודש במטולה

בשיאה של עונת החורף מציע מרכז קנדה במטולה מגוון פעילויות לכל המשפחה

בשיאה של עונת החורף מציע מרכז קנדה במטולה מגוון פעילויות לכל המשפחה.

משטח ההחלקה משמש לאורך השנה את ענף ההוקי קרח וההחלקה האומנותית, לתחרויות ארציות ובינלאומיות. במקביל פתוח משטח ההחלקה לחובבים ובמרכז מציעים גם שיעורי הדרכה לאורחים המבקרים.

עוד במרכז קנדה: בריכת שחייה מקורה ומחוממת המוקפת חלונות הצופים אל נוף הגליל העליון, שתי בריכות ג'קוזי ובריכה לילדים. אל אלה מצטרפים מתקני הספורט: מתחם באולינג עם 10 מסלולים, חמישה שולחנות סנוקר, טניס שולחן, אולם כדורסל ומכון כושר מקצועי, מטווח ירי וחנות ספורט.
במרכז קנדה גם קפיטריה חלבית ומסעדה בשרית כשרה ומזנון מהיר ליד הבריכה. מתחם הספא החדש והמעוצב, מציע מגוון טיפולים על ידי מטפלים מקצועיים, מתחם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי וסולריום. 

לדברי מנכ"ל המרכז, חגי רוזנבאום: "מרכז קנדה עובר בימים אלה שדרוג משמעותי הבא לידי ביטוי בכל המישורים. זה כולל את רמת מתקני הספורט, שירותי הספא והבריכות, ההסעדה, שירות הלקוחות ובכלל. כיאה למקום היחידי בישראל המציע שלל אטרקציות, בילוי ופנאי, לצד מרכז ספורט מקצועני, המארח את מיטב ספורטאי ענף הקרח מכל העולם, נמשיך להשקיע ולפתח ונעשה הכל על מנת להעניק בראשונה, תמורה מלאה למבקרים אותנו לאורך כל השנה ובמקביל נעמוד כשגרירי המדינה אל מול כל הנבחרות והספורטאים המגיעים מחו"ל".

מרכז קנדה
ב'-ש' בין השעות 10:00-20:00
משטח ההחלקה על הקרח פתוח בימים ב'-ה' בין השעות 10:00-16:00
בימים ו'-שבת בין השעות 10:00-18:00
טל. 04-6950370, www.canada-centre.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר