לבנטיני חדשה ומושקעת נפתחה ברחוב הארבעה

מסעדת לבנטיני מנווה צדק מתרחבת. לבנטיני חדש נפתח בימים אלה בלב רחוב הארבעה ויציע אוכל ים תיכוני עם השפעות ספרדיות- איטלקיות ומקומיות, שהכי כיף לאכול, אלכוהול מעולה במחירי תחתית, ואווירה הכי מרגשת לבילוי של יום ולילה

מסעדת לבנטיני מנווה צדק מתרחבת. לבנטיני חדש נפתח בימים אלה בלב רחוב הארבעה ויציע אוכל ים תיכוני עם השפעות ספרדיות- איטלקיות ומקומיות, שהכי כיף לאכול, אלכוהול מעולה במחירי תחתית, ואווירה הכי מרגשת לבילוי של יום ולילה.

לבנטיני החדש שומר על האותנטיות, הצבעים והחומרים של לבנטיני בנווה צדק, ואף משדרג את הקסם. המקום צבוע בצבעי כחול וחמרה ים-תיכוניים ומקושט באלמנטים עיצוביים מאגן הים התיכון. לבנטיני מתהדר בבר גדול ומרווח עם כ- 35 מקומות ישיבה ובכ- 100 מקומות ישיבה סביב שולחנות.

את המטבח של לבנטיני הארבעה תוביל שפית אמילי גולדברג, שתמשיך במקביל להוביל את המטבח בנווה צדק, ותציע את אותו תפריט ים תיכוני מוקפד ומושקע. בראשונות: כדורי פלפל ממולא בבשר כבש (21 שקל), סיגרים ממולאים בבשר כבש, צנוברים ובהרט (23 ₪), סביצ'ה דג היום (28 שקל). בעיקריות: קסואלה פירות ים כ- 1 ק"ג שרימפס, קלאמרי, מולים, סרטנים ברוטב אנדלוסי (113 שקל), מליטות מטוגנות לצד סלט אורוגולה או סלט עלי בייבי תרד (57 שקל), קציצות מרוקאיות מוגשות עם מסבחה וחציל מטוגן (33 שקל).

את המנות רצוי ללוות באלכוהול משובח מתוך התפריט העשיר והזול: פינלנדיה ורד בול (24 שקל), שוט של פינלנדיה או אבסולוט (14 ₪), אוזו/ סמבוקה/פסטיס (14 שקל), ג'וני ווקר בלאק לייבל או ג'ין בין ריזרב 15 (36 שקל).

בנוסף, לבנטיני תגיש תפריט עסקי מפתיע, הן מבחינת המנות והן מבחינת המחיר ותפריט לילה עם מנות מפתות ושוב, הרבה הרבה אלכוהול.

הבעלים, פרנצ'סקו מזמין את כל מי שאוהב את לבנטיני לארבעה, ומציע פעמיים לבנטיני: הנאה כפולה.

לבנטיני
הארבעה 18 תל אביב


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר