לבשל בבית כמו המקצוענים

הקורס, המיועד לחובבי בישול, יכלול ידע תיאורטי ומעשי במגוון תחומים: החל משיטות חיתוך וטכניקות הכנה של ירקות, דרך הכרת נתחים שונים של הבשר והתאמתם למנות שונות, הכרות עם דגי ים ובריכה, הכנת סושי ועד לפסטות ומטבח חלבי. משתתפי הסדנא יתנסו גם באפיה, בהכנת קינוחים ובעבודה בשוקולד

תדמור פותח את שעריו בפני הקהל הרחב ומציע קורס "Cook & Bake" בימי שישי בבוקר. משתתפי הקורס, שהמחזור הראשון שלו יפתח בינואר הקרוב, ילמדו להכיר את המטבח הקלאסי וירכשו את היסודות לבישול מקצועני בבית.

הקורס, המיועד לחובבי בישול, יכלול ידע תיאורטי ומעשי במגוון תחומים: החל משיטות חיתוך וטכניקות הכנה של ירקות, דרך הכרת נתחים שונים של הבשר והתאמתם למנות שונות, הכרות עם דגי ים ובריכה, הכנת סושי ועד לפסטות ומטבח חלבי. משתתפי הסדנא יתנסו גם באפיה, בהכנת קינוחים ובעבודה בשוקולד.

מיכל רובינזון, מנהלת שיווק, תדמור: "בשנים האחרונות התפתח הטעם הישראלי לכיוונים חדשים כתוצאה מחשיפה הולכת וגוברת לתרבויות שונות ומטבחים מגוונים. כמי שמכשיר לאורך 40 שנה ויותר את עמודי התווך של עולם הקולינריה הישראלית, החלטנו בתדמור לאפשר גם לחובבים ולמי שאינם רואים את עצמם עובדים בפועל במקצוע, ליהנות וליישם את הידע הקולינרי הרחב של טובי השפים שלנו, בבישול הביתי שלהם."

את הקורס ידריכו בכירי סגל ההדרכה של "תדמור", שפים ושף-קונדיטורים ותיקים, מנוסים ומקצועיים מהשורה הראשונה. בבית הספר בנו מתכונת לימודים שהותאמה במיוחד, ומאפשרת לימוד מרוכז ב- 10 מפגשים שבועיים שיערכו בימי ו' בשעות הבוקר, כך שלא יתנגשו עם שעות העבודה.

לפרטים: www.tadmor.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר