לגין זכתה בפרס עיצוב בינלאומי מטעם IPA

הפרס ניתן ללגין עבור עיצוב קופסת הקפה הצורנית של קפה נמס 200 גרם של חברת שטראוס-עלית

חברת לגין אריזות מזון, זכתה בפרס יוקרתי מטעם IPA, הארגון הבינלאומי של יצרני קופסאות הפח והאריזות, על עיצוב ופיתוח קופסת הקפה הצורנית 200 גרם קפה נמס של חברת "שטראוס-עלית".

בתחרות לקחו חלק חברות אריזות פח מובילות בעולם, ולאחר מספר סבבים קטפה לגין את המקום הראשון.

בדברי ההסבר להענקת הפרס צוין כי קופסת הקפה החדשה של שטראוס ולגין מביאה לידי ביטוי יכולות פיתוח, עיצוב וייצור גבוהות במיוחד, המשקפות את החזון של תעשיית הפח העולמית.

 

שפי עוז, מנהל השיווק של "לגין", אומר: "הקופסה החדשנית הוא פרי תהליך פיתוח משותף ששילב טכנולוגיות ייצור מהמתקדמות בעולם, יחד עם ידע רב שנצבר בשטראוס ובלגין לאורך זמן רב של פעילות משותפת. התהליכים הללו אפשרו נראות וייחודיות של הקופסה וחיסכון בעלויות מרכיביה. הזכייה משקפת את ההכרה בינלאומית ביכולות הטכנולוגיות והפיתוח של החברה".

גבי סקוורר,  מנכ"ל לגין, אומר: "לגין אריזות מזון חרטה על דגלה מקצועיות, חדשנות, וייחודיות. אנו נמשיך לייצר את הקופסאות והאריזות החדשניות והמתקדמות בשוק, וזאת על מנת לשפר את חווית השימוש של הצרכן במוצרים שלנו". 

לגין (בבעלות קיבוץ יגור), עוסקת בייצור ושיווק אריזות מתכת לשווקי המזון, הצבעים, השמנים, האבקות והפרמצבטיקה. על לקוחותיה נמנות חברות גדולות במשק, בהן שטראוס, אוסם, פריניר, סטארקיסט, ויליגר, ויטה-פרי הגליל, זנלכל-יכין, טמבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר