לה ביסטרו בר: מסעדת ביניים ישראלית

משלבת את כל העולמות האפשריים, כך שכל אחד יכול למצוא כאן משהו שהוא אוהב
Le Bistro Bar, כמתבקש משמה הלועזי, משלבת את כל העולמות האפשריים, כך שכל אחד יכול למצוא כאן משהו שהוא אוהב – פיצות ופסטות, מנות בשר ודגים, כריכים וסלטים, וגם תפריט ספיישלים

מתחם עזריאלי בחולון הוא מקום שמבוסס, כך נראה, בעיקר על עובדי המשרדים, שכן הוא שוכן באזור התעשייה של העיר. זה אומר שצריך להיכנס לרכב ולהגיע לכאן במיוחד. יתכן שזו הסיבה לכך שבשישי בצהרים, כאשר בתל אביב כל המסעדות מלאות, בלה ביסטרו בר (Le Bistro Bar) היה ריק למדי. ההיגיון שלנו אומר שאם תגיעו לכאן בימות חול בצהרים או בשעות הערב, המקום יהיה מלא. אנחנו, בכל אופן, אהבנו את האווירה השקטה כאן בזמן הביקור שלנו. הזדמנות לדבר זה עם זה יותר בנינוחות, וליהנות מהאוכל.

המטבלים של LBB - לא סתם
המטבלים של LBB – לא סתם. צילום יוליה דרוביץ'

המסעדה, כמתבקש משמה הלועזי, משלבת את כל העולמות האפשריים, כך שכל אחד יכול למצוא כאן משהו שהוא אוהב – פיצות ופסטות, מנות בשר ודגים, כריכים וסלטים, וגם תפריט ספיישלים, שהיווה את הסיבה לביקורנו. התחלנו את הארוחה עם סלט קיסר, מנה גדולה המשלבת לבבות חסה, מלפפון, צנונית, קרוטונים, גבינת פרמז'ן ורוטב קיסר (48 שקלים, או 60 שקלים אם מבקשים תוספת של נתחי עוף). הירקות היו טריים והרוטב היה חביב, למרות שטעמנו רוטבי קיסר מוצלחים ממנו.

LBB אנטרקוט 300 גרם המגיע עם תוספת לבחירה
LBB אנטרקוט 300 גרם המגיע עם תוספת לבחירה. צילום אנטולי מיכאלו

לעיקרית הזמנו  LBB אנטרקוט 300 גרם, המגיע עם תוספת לבחירה – צ'יפס, פירה, אורז או סלט ירוק (99 שקלים) וכן מנה של שווארמה עוף מתפריט הספיישלים, המגיעה על מצע אורז השף (64 שקלים). הבשר היה בינוני באיכותו – בסך הכל טעים אבל קצת צמיגי, אם כי יש לציין שהוא הולם את תו המחיר שלו. הסלט הירוק שביקשנו כתוספת היה טרי ומרענן. שווארמה עוף כללה פשוט נתחי עוף מתובלים בהתאם לתיבול השווארמה הקלאסי, על אורז חביב שלא ברור מה "שף" באורז הזה.

מסעדת ביניים ישראלית, מהסוג שנותן מענה למגוון של טעמים
מסעדת ביניים ישראלית, מהסוג שנותן מענה למגוון של טעמים. צילום יוליה דרוביץ'

החלטנו הפעם לוותר על קינוחים ולסיים את הארוחה בשלב זה, בעיקר משום שבענו. יצאנו עם הבנה ש-Le Bistro Bar היא בדיוק מה שהיא אמורה להיות: מסעדת ביניים ישראלית, מהסוג שנותן מענה למגוון של טעמים מבלי להוות אתגר לחך.

Le Bistro Bar, הרוקמים 26 חולון, א'-שבת 8:00 עד אחרון המבקרים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר