לומדים לגלגל ביפנית עם שף בועז צעירי

למתעניינים בתרבות הקולינרית של יפן, כדאי לשקול השתתפות בכיתת אומן חדשה מבית 4chef בהנחיית שף בועז צאירי, הבעלים . של מסעדת "סאקורה" בתל אביב וירושלים. הסדנה תתקיים ביום חמישי 12/8/10 בשעה 18:00

למתעניינים בתרבות הקולינרית של יפן, כדאי לשקול השתתפות בכיתת אומן חדשה מבית 4chef בהנחיית שף בועז צאירי, הבעלים של מסעדת "סאקורה" בתל אביב וירושלים.שף בועז צעירי

בועז מתמחה במטבח היפני כבר למעלה מ- 25 שנה ובעל ניסיון עשיר במגוון רחב של תחומים; מסושי דרך יאקיטורי עד ייצור אטריות ראמן בשיטות המסורתיות, אותן  רכש לאורך השנים בעבודתו במיטב המסעדות ביפן.

במהלך הסדנה יכין צאירי מגוון מנות סושי המגיעות ממחוזות שונים ביפן. ביניהן  סושי אדוקו שמקורו מטוקיו ומאופיין בכך שהאורז עוטף תמיד את הדג.
בנוסף ילמד צאירי כיצד להכין סוגים שונים של רולים במספר גדלים, תוך שימוש בסוגי אצות שונים, בגלגול שונה ובמילוי שונה, כמו קאנסי סושי ואוסאקה סושי שמגיעים ממחוז קאנסי. צורתו של סושי זה מרובעת ומוכן בתוך תבניות, והדג הוא העוטף את האורז. סוג אחר, ציראשי סושי, מוגש בקערה ובה אורז סושי עם ירקות, אצות ודגים, ותמרי סושי הנו סושי כדורי מאיזור קיוטו.

הסדנה תתקיים ביום חמישי 12/8/10 בשעה 18:00
המחיר: 320 ש"ח


למידע נוסף ולהרשמה: 4chef מרכז הסדנאות, קרליבך 11 תל אביב
טל. 03-5611803, 
www.4chef.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר