לופטהנזה מקימה מועדון רופאים כחלק מתוכנית הנוסע המתמיד Miles & More

קשה להאמין, אך לפי דיווחי החברה: ב-80% מהטיסות של לופטהנזה נמצא רופא. סיבה טובה להעניק 5,000 מיילים נוספים לרופאים המצטרפים לתוכנית הרופאים של מועדון הנוסע המתמיד של לופטהנזה Miles & More

נוסעים בטיסות של לופטהנזה יכולים כנראה לטוס בטוחים יותר כאשר הם יודעים שב-80% מהטיסות של החברה נמצא רופא, שיכול לסייע במצב חרום רפואי.
כך עולה מנתונים שפרסמה לופטהנזה כחלק מתוכנית חדשה לעודד יותר רופאים לטוס עם החברה ולהצטרף למועדון הרופאים של תוכנית הנוסע המתמיד Miles & More .

עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל, מסביר: "בעבר, כאשר הצוות נזקק לסיוע רפואי שאלו במערכת הכריזה עם נמצא רופא בטיסה, ובמקרים רבים גרמו לאי-נוחות ואפילו חרדה בקרב הנוסעים. היום לופטהנזה מיעלת את הדרך שבה היא מטפלת במצבי חרום רפואים בשחקים. החברה מקימה מאגר של רופאים שצוותי לופטהנזה יוכלו להסתייע בהם בכל אירוע רפואי, זאת בלי לעורר בנוסעים אי נעימות מיוחדת. גם מצבים רפואיים מורכבים לא יפגעו בשלוותם של הנוסעים."

רופאים אשר יצטרפו לתוכנית וזהותם תאושר על-ידי המחלקה הרפואית של לופטהנזה בגרמניה, יקבלו בונוס של 5,000 מיילים, כבר בטיסתם הראשונה במסגרת תוכנית הרופאים. בכל טיסה בה ישתתפו יצורפו נתוני התמחותם לרשימת הנוסעים.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של לופטהנזה:
www.lufthansa.com








כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר