לחם ארז פותחת עשרה סניפים חדשים

"לחם ארז" מובילה מהלך אסטרטגי מקיף במסגרתו נפתחים 10 סניפים חדשים, עם דגש על הפריפריה כחלק ממהלך שיווקי ותדמיתי כולל ומיתוג מחדש ההשקעה במהלך כולו עומדת על כ- 10 מיליון שקלים. חלק מן הסניפים החדשים יופעלו בשיטת הזכיינות המלאה וחלקם הוקמו בשותפות עם זכיינים מקומיים

"לחם ארז" מובילה מהלך אסטרטגי מקיף במסגרתו נפתחים 10 סניפים חדשים, עם דגש על הפריפריה כחלק ממהלך שיווקי ותדמיתי כולל ומיתוג מחדש ההשקעה במהלך כולו עומדת על כ- 10 מיליון שקלים. חלק מן הסניפים החדשים יופעלו בשיטת הזכיינות המלאה
וחלקם הוקמו בשותפות עם זכיינים מקומיים.

"לחם ארז", אשר הוקמה על ידי ארז קומרובסקי ואילן רום, והביאה מושגים חדשים למטבח הישראלי, מציגה מהפכה של ממש בתחום רשתות בתי הקפה, במהלך רחב היקף אשר נוגע בכל תחומי המותג והחברה. כך נפתחים בתקופה בת 6 חודשים – מאמצע 2005 ועד לתחילת 2006, עשרה סניפים בו זמנית.

הסניף החדש בירושלים, אשר זוכה להצלחה עצומה בקרב הקהל הירושלמי, היווה יריית פתיחה להקמתם של 9 סניפים נוספים, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. במסגרת המגמה של יציאה לפריפריה, לאחר סקר שוק שנערך ע"י צ'מנסקי בן שחר, בו נמצא כי "לחם ארז" הינו מותג מוביל ומבוקש בכל חלקי הארץ, נפתחים סניפים בטבעון, בראש פינה ובמודיעין.

2 סניפים נוספים נפתחו בתל אביב – האחד ברמת אביב והשני ברחוב בן יהודה. סניפים נוספים נפתחים בהרצליה פיתוח, רמת השרון, כפר סבא וגבעתיים.

"לחם ארז" מובילה גם בתפיסת המודלים העסקיים הייחודיים בהם מופעלים הסניפים, והקונספט העסקי לפיו הוקם כל סניף נקבע על פי הצרכים המקומיים. חלק מן הסניפים הוקמו בשיטת הזכיינות הגיאוגרפית, בניהולו של זכיין פעיל אשר מביא את הערך המוסף של היכרות עם הקהל המקומי, השפה שלו והרגלי הבילוי. חלקם בשותפות עם זכיין מקומי פעיל וחלקם בבעלות מלאה של הרשת.

עוד עולה מן הסקר כי "לחם ארז" הינו יצרן לחמי גורמה ומאפים המוביל בישראל. בעקבות כך גובשה אסטרטגיה לפיה חנות הלחמים תקבל בולטות בכל הסניפים החדשים. הלחם שמגיע למרכז הבמה מקבל חיזוק נוסף בדמות הכנסת תנורים לסניפים ואפיה בהם, מהלך שיחזיר את ניחוח הלחם הטרי לסניף.

"לחם ארז" – מיתוג מחדש
במסגרת זו אף נעשה מהלך שיווקי נרחב של התחדשות ורענון המותג, הכולל החלפת לוגו ועיצוב ורענון מערך אריזות מוצרי הרשת ע"י פיליפ בולקיה-סטודיו neo group – וזאת בליווי חידוש קונספט עיצובי בסניפים החדשים ובאופן הדרגתי גם בסניפים הקיימים ע"י צילה זק, "זק אדריכלים".

הקו החדש של עיצוב הסניפים בא לבטא את דמותה המתחדשת של הרשת, ומשלב בין סגנון עכשווי אך קלאסי, בגווני אפר חם בטקסטורות שונות, עם נגיעות של עץ אלון, כאשר התנור הוא מרכז ההתרחשות.

הסניפים הקיימים יעברו בהדרגה התאמה לעיצוב ולקונספט החדש, כולל הכנסת תנורים ואפיית קצה, בהשקעה כוללת של 1,500,000 שקלים.

תהליך המיתוג מחדש כולל החלפת לוגו ופיתוח שפת מיתוג חדשה בהתאם לקונספט העיצובי של הסניפים – קווים ישרים ונקיים בגווני הלבן והאפור ללוגו ולקו האריזות של הרשת. מראה זה מאפשר למוצר לקבל במה, נוכחות ובולטות. מהלך זה נעשה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל.

הצורך של הצרכן הישראלי, שעלה על פי הסקר במוצרי גורמה מרגשים ומפתיעים, עם דגש על איכות, בריאות ואסתטיקה הביא להעשרת קו המוצרים, עם דגש על לחמי שאור מיוחדים על בסיס קמח מלא המיוצרים בעבודת יד וללא חומרים משמרים. בלחם ארז למעלה מ-200 סוגי עוגות, מאפים ותופינים, למעלה מ-150 מוצרים משלימים ללחם ולמאפים וכ-30 מוצרי מותג, ביניהם יין, שמני זית, גבינות בוטיק ועוד.

קטגוריה חדשה ברשת תציע "אירועי לחם", אשר תספק את מגוון מוצרי הרשת לאירועים ולשמחות פרטיים של הלקוחות בהיקפים קטנים של עד 80 איש, כאשר הלחם הוא הציר המרכזי של הכיבוד וסביבו שלל המוצרים המשלימים המוצעים בכל הסניפים – מאפים, תופינים, ממרחים וטאפנדים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר