לחמים ומאפים ביתיים

בשנים האחרונות הופכת אפיית לחם לתחביב נפוץ המקשר בין הרצונות הקמאיים ביותר הטמונים ברבים מתוכנו, מאחר שלהם זה הרבה יותר מאשר אוסף פחמימות. עבור רבים, זה הכי אוכל שיש, ואין ארוחה בלי לחם – ולעתים, מי צריך ארוחה כשיש לחם טוב עם גבינה וכוס יין

לחמים ומאפים ביתיים
מתכונים קלים ומדויקים לאפייה ביתית עם תוצאות מקצועיות
אבנר לסקין
צילומים: יוסי סליס
פן הוצאה לאור, ידיעות אחרונות – ספרי חמד
המחיר: 98 ש"ח

בשנים האחרונות הופכת אפיית לחם לתחביב נפוץ המקשר בין הרצונות הקמאיים ביותר הטמונים ברבים מתוכנו, מאחר שלהם זה הרבה יותר מאשר אוסף פחמימות. עבור רבים, זה הכי אוכל שיש, ואין ארוחה בלי לחם – ולעתים, מי צריך ארוחה כשיש לחם טוב עם גבינה וכוס יין.

בספר לחמים זה תמצאו מבחר של טעמים וניחוחות מכל העולם, ומתכונים שאת כולם ניתן לאפות במטבח הביתי ובתנאים סטנדרטיים.
מה שמיוחד בספר הוא הויתור על אומדן זמן הלישה. במקום לתהות אם לשתם מספיק על מנת לקבל את המרקם הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש במערבל עם וו לישה ולהקפיד על זמני הלישה המצוינים במתכון.

הספר הוא לקט של המתכונים האהובים ביותר על אבנר לסקין, אופה וקונדיטור ותיק ועתיר ניסיון, מחבר הספר "פטיסרי- אומנות הקונדיטור הביתי" (ראו סקירה נפרדת). תוכלו למצוא בו מתכונים של מאפי בוקר, עוגות מיוחדות הנאכלות ליד הקפה, לחמים מיוחדים להכנת כריכים, לחמים ליומיום, לחמים חגיגיים, וארוחות קלות. כמו כן תוכלו לקבל הסברים על סוגים שונים של קמח, דגנים לשילוב בתהליך האפייה, טכניקות וטיפים לאפייה טובה יותר.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר